CO2 per acquarii

Spettaculari piante sott'acqua rosse

U CO2 per l'acquarii hè un sughjettu cù assai molla è cunsigliatu solu per l'acquari più esigenti, postu chì aghjunghje CO2 à u nostru acquariu pò influenzà micca solu e nostre piante (per u megliu o per u male) ma ancu i pesci.

In questu articulu parleremu in profondità di ciò chì CO2 hè per l'acquari, cumu sò i kit, cumu calculà a quantità di CO2 chì avemu bisognu ... È, ancu, se vulete apprufundisce nantu à u sughjettu, ricumandemu ancu questu articulu nantu CO2 casanu per Acquarii.

Chì ghjè CO2 adupratu in acquari

Piante sott'acqua

U CO2 hè unu di l'elementi più basi di l'acquari piantati, postu chì senza ellu e vostre piante murianu o, almenu, si ammalavanu. Hè un elementu essenziale adupratu in a fotosintesi, durante a quale u CO2 hè cumbinatu cù l'acqua è a luce solare per cresce a pianta. Per rimborsu, scarica l'ossigenu, un altru elementu di basa per assicurà a sopravvivenza è a bona salute di u vostru acquariu.

In un ambiente artificiale cum'è un acquariu, duvemu furnisce e nostre piante cù i nutrienti chì necessitanu o ùn si svilupperanu micca currettamente. Per questa ragione, u CO2, chì in natura e piante uttene normalmente da u fangu di u terrenu è da altre piante in decomposizione, ùn hè micca un elementu chì abbonda in acquari.

Cumu sapemu se u nostru acquariu hà bisognu di CO2? Cumu vedemu quì sottu, dipende assai da a quantità di luce chì riceve l'acquariu: più luce, più CO2 averanu bisognu di e vostre piante.

Cumu sò i kits d'aquarium CO2

U CO2 hè vitale per a salute di e vostre piante

Ci hè parechje manere di intruduce CO2 in l'acqua di l'aquarium. Ancu s'ellu ci hè un coppiu di modi semplici, di i quali parleremu più tardi, a cosa più efficiente hè di avè un kit chì aghjusta carbone à l'acqua di modu regulare.

Contenutu di u kit

Senza dubbitu, l'opzione più raccomandata da l'aquaristi sò CO2 kit, chì producenu stu gasu di modu regulare, per ch'ellu sia pussibule calibrà più precisamente quantu CO2 entre in l'acquariu, qualcosa chì e vostre piante è pesci apprezzeranu. Queste squadre consistenu in:

  • Buttiglia CO2. Hè precisamente quessa, una buttiglia in cui si trova u gasu. Più hè grande, più durerà (logicu). Quandu hè finitu, deve esse riempitu, per esempiu, cù un cilindru CO2. Alcuni negozi vi offrenu ancu questu serviziu.
  • Regulatore. U regulatore serve per, cum'è u so nome suggerisce, regulà a pressione di a buttiglia induve si trova u CO2, vale à dì, abbassalla per rende più gestibile.
  • Diffuser U diffusore "rompe" e bolle di CO2 ghjustu nanzu d'entrà in l'acquariu finu à chì formanu una nebbia fina, cusì sò megliu distribuiti in l'acquariu. Hè assai cunsigliatu di mette stu pezzu à a surtita di l'acqua pulita da u filtru, chì sparghjerà u CO2 in tuttu l'acquariu.
  • Tubu resistente à CO2. Stu tubu cullega u regulatore à u diffusore, ancu s'ellu ùn pare micca impurtante, in realtà hè, è ùn pudete micca aduprà nimu, postu chì duvete assicurà chì sia resistente à CO2.
  • Solenoid. Oltre à avè un nome assai bellu chì comparte u titulu cù un rumanzu di Mircea Cartarescu, i solenoidi sò dispositivi assai utili, postu chì sò incaricati di chjude a valvula chì cede u passu à CO2 quandu ùn ci sò più ore di luce (à e piante di notte ùn anu micca bisognu di CO2 postu chì ùn facenu micca fotosintesi). Hanu bisognu di un cronometru per travaglià. Certe volte i solenoidi (o timers per elli) ùn sò micca inclusi in i kits d'aquarium CO2, dunque hè altamente raccomandatu di assicurà chì ne includenu se site interessatu à pussede unu.
  • Contatore di bolle. Ancu s'ellu ùn hè micca essenziale, vi permette di cuntrullà assai più efficacemente a quantità di CO2 chì entra in l'acquariu, postu chì face ghjustu, cuntendu e bolle.
  • Drip checker. Stu tipu di buttiglia, ancu micca inclusa in alcuni kit, verifica è indica a quantità di CO2 chì u vostru acquariu cuntene. A maiò parte anu un liquidu chì cambia di culore secondu chì a cuncentrazione sia bassa, curretta o alta.

Quantu dura una buttiglia CO2 per acquari?

Megliu ùn avè micca pesci quandu si prova i livelli di CO2

A verità hè chì hè un pocu difficiule à dì cun cirtezza quantu dura una buttiglia di CO2, postu chì dipenderà da a quantità chì mettite in l'acquariu, cume a frequenza, a capacità ... tuttavia, si considera chì una buttiglia di circa dui litri pò durà trà dui è cinque mesi.

Cumu misurà a quantità di CO2 in l'aquarium

Un bellu fondu marinu piantatu

A verità hè chì ùn hè micca faciule affattu à calculà a percentuale di CO2 chì u nostru acquariu hà bisognupostu chì dipende da parechji fattori. Per furtuna, a scenza è a tecnulugia sò quì per caccià torna e castagne da u focu. Tuttavia, per dà una idea, parleremu di i dui metudi.

Metudu manuale

Prima di tuttu, vi insegneremu u metudu manuale per calculà quantu CO2 u vostru acquariu hà bisognu. Arricurdatevi chì, cum'è avemu dettu, a proporzione necessaria dipenderà da parechji fattori, per esempiu, a capacità di l'acquariu, u numeru di piante chì avete piantatu, l'acqua chì hè trattata ...

Prima duverete calculà u pH è a durezza di l'acqua per cunnosce a percentuale di CO2 chì hè in l'acqua di u vostru acquariu. In questu modu sapete chì percentuale di CO2 u vostru acquariu particulare hà bisognu. Pudete truvà testi per calculà questi valori in negozii specializati. Hè cunsigliatu chì a percentuale di CO2 sia trà 20-25 ml per litru.

Tandu duverete aghjunghje u CO2 chì l'acqua di l'aquarium hà bisognu (Se u casu accade, benintesa). Per fà quessa, calcula chì ci sò una decina di bolle di CO2 à u minutu per ogni 100 litri d'acqua.

Metudu automaticu

Senza dubbitu, questu hè u metudu più còmode per calculà se a quantità di CO2 presente in u nostru acquariu hè curretta o micca. Per questu averemu bisognu di un tester, una spezia di buttiglia di vetru (chì hè attaccata cù una ventosa è hè furmata cum'è una campana o una bolla) cù un liquidu in l'internu chì usa diversi culori per riportà nantu à a quantità di CO2 presente in l'acqua. Normalmente i culori per indicà questu sò sempre listessi: turchinu per un livellu bassu, giallu per un livellu altu è verde per un livellu ideale.

Alcuni di sti testi vi dumanderanu di mischjà l'acqua di l'acquariu in a soluzione, mentre chì in altri ùn serà micca necessariu. In ogni casu, seguitate sempre l'istruzzioni di u fabricatore per evità spaventi.

Tips

Più si move acqua superficiale, più CO2 averete bisognu

U prublema di CO2 in acquari hè abbastanza cumplicatu, dapoi richiede pazienza, un bonu kit è ancu assai furtuna. Hè per quessa chì avemu preparatu un elencu di cunsiglii chì pudete piglià in contu quandu entri in stu mondu:

  • Ùn mette mai assai CO2 à tempu. Hè assai megliu cumincià pianu è cresce u vostru livellu di carbonu pocu à pocu, finu à chì ghjunghjite à a percentuale desiderata.
  • Innota chì, più si move l'acqua (per via di u filtru, per esempiu) più CO2 averete bisognu, postu chì si alluntanerà davanti à l'acqua di l'aquarium.
  • Surely duverete fà parechje prove cù l'acqua in u vostru acquariu finu à truvà u rapportu CO2 ideale per questu. Dunque, hè altamente raccomandatu di fà sti testi senza chì ci sia ancu pesci, cusì eviterete di mette li in periculu.
  • Infine, sè vulete salvà un pocu CO2, spegne u sistema un'ora prima chì e luci si spenghessinu o si fessi bughju, ne resterà abbastanza per e vostre piante è ùn la perderete micca.

Ci hè un sustitutu per CO2 in acquari?

E piante crescenu felici cù un bonu livellu di CO2

Cumu l'avemu dettu prima, l'opzione di kit per fà CO2 fatti in casa hè a più cunsigliata per e piante in u vostru acquariu, però, perchè hè una opzione un pocu cara è difficiule, ùn hè micca sempre u più adattu per tutti. Cum'è sustituti, pudemu truvà liquidi è pillule:

Liquidi

U modu più faciule per aghjunghje CO2 à u vostru acquariu hè fendu di manera liquida. E buttiglie cù stu pruduttu sò solu di quessa, una quantità di carbone (chì hè generalmente misurata cù u tappu di a buttiglia) in forma di liquidu chì duverete aghjunghje à l'acqua di u vostru acquariu di tantu in tantu. Tuttavia, ùn hè micca un modu assai sicuru, postu chì a concentrazione di CO2, ancu se si dissolve in l'acqua, ùn hè qualchì volta diffusa uniformemente. Inoltre, ci sò quelli chì affirmanu chì hè statu preghjudiziu à i so pesci.

Compresse

E pasticche ponu ancu necessità di un equipagiu separatu, postu chì, se sò messe direttamente in l'acquariu, si sfondanu per un mumentu invece di fà lu à pocu à pocu, per ch'elli sianu cumpletamente inutili per e piante è lascianu depositi chì ponu stà un pocu. ghjorni in fondu. Tuttavia, ci sò opzioni più semplici induve u pruduttu hè fattu solu in acquain ogni modu, ùn puderanu micca scumpressà bè.

Aquarium CO2 hè un sughjettu cumplicatu chì richiede kit è ancu matematica per truvà u rapportu ideale è chì e nostre piante crescenu piene di salute. Diteci, avete un acquariu piantatu? Chì fate in questi casi? Site più fan di i generatori di CO2 fatti in casa o preferite u liquidu o e pillule?

Fuentes: Aquarium Gardens, dennerle


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.