Rimedi curativi per i pesci funghi

pesciu cù funghi

Quandu avemu un acquariu comunitariu unu di i principali prublemi di salute chì spessu affettanu i pesci sò i funghi. Sti funghi attaccanu di solitu i pesci se una quarantena ùn hè stata fatta prima d'introduce novi individui in l'acquariu. Puderanu ancu apparì à causa di certi errori in u mantenimentu è a gestione di l'acquariu. Dunque, Rimedi curativi per i pesci funghi sò una soluzione abbastanza efficace. Se avete osservatu sintomi di malatie in pesci cum'è macchie o filamenti bianchi, hè pussibule chì avemu funghi.

In questu articulu vi diceremu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i rimedii curativi per i pesci fungosi.

Perchè cumpariscenu i funghi

pesciu malatu

I funghi anu un rolu fundamentale in tutti l'ecosistemi. A so funzione principale hè di nutrisce si di materia urganica morta in l'acquariu. Questa materia morta pò esse u restu di l'alimentu, di a terra è di qualchì tessutu di a pelle hè di u pesciu. Sta funzione hè bona per pudè caccià i residui di terra di modu naturale. Tuttavia, se ci hè un aumentu di a quantità di materia organica per via di trascuranza in a cura di l'acquari, e pupulazioni fungali aumenteranu.

Se a pupulazione fungica cresce, i nostri pesci ponu esse infettati. Una volta chì u fungu ghjunghje à u tessutu di i pesci, principia à sviluppassi rapidamente in solu unu o dui ghjorni. Hè allora chì pudemu vede i primi sintomi visibili. E spore di u fungu cuntinueghjanu à ripruducesi in l'ambiente per sparghjesi in u restu di l'acquariu. Hè cusì chì ponu influenzà l'altri pesci.

Trà i principali tippi di funghi chì truvemu in i pesci avemu i seguenti:

  • Genere Saprolegnia è Achlya: sò i più cumuni trà i pesci d'aquarium. Di solitu si nutrisce di materia urganica morta, ova è parasita l'altri pesci chì sò indebuliti. Strati di cotone ponu esse visti nantu à u corpu di i pesci infetti. Hè unu di i sintomi principali.
  • Branchiomyces: hè un altru tipu di fungu chì di solitu tocca i pesci. Attacca principalmente e branchie di i pesci è i danni chì causanu sò particulari gravi. Influenzendu e branchie causanu avvelenamentu da diossidu di carbonu. Questu causa un fallimentu di l'organu vitale. U tassu di morti hè abbastanza altu.
  • Ichthyosporidium hoferi: Ancu s'ellu ùn hè micca cusì cumunu, i so effetti sò devastanti. U pesciu pò esse vistu liberendu spore per e feci. In questu modu, contaminanu tuttu l'acquariu è altri pesci. Tendenu à influenzà di più a carpa è i ciclidi. Ùn ci hè micca trattamentu cunnisciutu per eliminallu.

Rimedi curativi per i pesci funghi

Rimedi curativi per i pesci cù i funghi in casa

I pesci per via di un malfunzionamentu di u so ecosistema o perchè sò attaccati da i funghi ponu fà perde a so salute. Ma ùn duvemu micca lascialli à i so dispusitivi perchè ci sò sempre rimedii curativi per i funghi.

Unu di i rimedii più efficaci per i funghi sò i bagni di sale. U sale, megliu grossu, è listessu chì hè adupratu per a cucina cura i funghi cù una alta percentuale di boni risultati.

S'è no rimarcemu chì i nostri pesci o qualchì campione soffrenu di funghi, pigliemu un grande contenitore è aghjunghjemu dui cucchiaini di sale à circa dui litri d'acqua, a prupurzione adatta di sale hè quella chì quandu gustata hà un gustu salinu micca assai forte, più tardi Pigliemu u pesciu in una reta è u ciuttemu per un pezzu in u cuntainer cù u sale. Issu bagnu di sale deve esse ripetutu ogni ghjornu finu à vede chì i funghi sò spariti è chì u pesciu nata senza prublemi.

U verde di malachita hè adupratu per i casi fungali. Hè una soluzione acquosa verde cun un raportu di 1 / 15.000, in u quale u pesciu serà messu per 10 à 30 secondi. Se un bagnu ùn funziona micca, serà ripetutu ogni 2 o 3 ghjorni, senza scurdassi chì a temperatura di u bagnu deve esse listessa à quella di l'acquariu.

Quandu osservemu cose strane o formazioni nantu à e scale o alette di u pesciu, un rimediu curativu hè u perossidu d'idrogenu. U raportu hè 175 cc per 10 litri d'acqua. I bagni duveranu durà 10-15 minuti.

Malgradu u cloruru di sodiu o u sale cumunu, deve esse adupratu da modu preventivu, soprattuttu in acquari chì cuntenenu mollienisias, in a proporzione di 2 cucchiaini di livellu per ogni 4 litri d'acqua, chì ùn danneghja micca e piante o e piante.

Prevenzione di i funghi

Rimedi curativi per i pesci funghi

Unu di i migliori rimedii curativi per i pesci funghi hè a prevenzione. S'ellu ùn accade, ùn ci serà nunda da curà. Dopu vi mostreremu alcuni suggerimenti generali per chì u nostru acquariu ùn sia micca infettatu cum'è funghi:

  • Duvemu cunnosce bè tutti i bisogni di ogni tippu di spezia chì avemu da intruduce in l'acquariu. Ogni tipu di pesciu averà bisognu un tippu sfarente di cibu, stuvigli, acqua, temperatura, pH.
  • Pruvate à trattà cù cura l'acquariu per evità ferite è stress per i pesci.
  • Ogni volta chì andate per presentà un novu individuale hè interessante chì passanu una quarantena. Questa quarantena deve duranu circa 3-6 settimane per assicurà chì ùn pudete micca infettà l'altri.
  • Duvemu furnisce i pesci cun tranquillità è un ocultu per i principianti. In questu modu li aiuteremu à ùn esse stressati.
  • In l'acquariu separatu da a quarantena, duvete avè più litri d'acqua per pesciu chè l'acquariu finale. Ùn deve mai cuntene menu litri d'acqua di quantu hè necessariu.
  • Eviteremu sempre di aduprà alimenti vivi chì venenu da un ambiente induve ùn avemu micca un certu cuntrollu. Diceraghju sempre chì vedemu un centru specializatu induve pudemu acquistà cibu in diretta cun grande sicurezza.
  • Ùn metteremu micca dui depositi diversi in cuntattu.
  • L'ideale hè di disinfettà l'acquari à u minimu suspettu d'una infestazione fungica.
  • Hè ancu interessante di disinfettà l'utensili quand'elli ci usanu.

Spergu chì cù queste informazioni pudete amparà di più nantu à i rimedii curativi per i pesci funghi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Andre dijo

    Aghju fattu a cosa di perossidu d'idrogenu cù u mo pesce è hè mortu> :(