Aquarium silicone

Bottiglia di silicone bianca

Senza dubbitu, u silicone per l'acquari hè una basa chì duvemu avè a manu per ogni eventualità, vale à dì, se di colpu una fuga apparisce in u nostru acquariu è cumincia à perde l'acqua. U silicone hè u megliu pruduttu chì truveremu per riparallu, postu chì hè tutalmente impermeabile è, se hè preparatu apposta, ùn face micca male à a salute di i nostri pesci.

In questu articulu videremu chì silicone pudemu aduprà in u nostru acquariu, i so migliori marchi è culori è ancu induve cumprà i prudutti i più boni. Inoltre, sè site interessatu à questu tema tutale di aquariums DIY, vi ricumandemu ancu di leghje st'altru articulu custruendu u vostru propiu acquariu d'acqua salata.

U silicone di l'acquariu più raccomandatu

Per ùn fà micca un sbagliu in a scelta, quì sottu avemu compilatu direttamente alcuni di i siliconi di l'acquariu più raccomandati cù i quali ùn avete micca prublemi:

Perchè u silicone di l'acquariu hè speciale è ùn pudete micca aduprà solu qualsiasi silicone?

Hè impurtante di sceglie una silicone chì ùn sia micca dannosa per i pesci

U silicone di l'Aquarium hè un materiale assai utile sia per riparà un acquariu vechju o dannighjatu sia per assemblà unu novu, è ancu per incollà o fissà parti è decorazioni. Ancu s'ellu ci sò altri prudutti chì cumprenenu a stessa funzione, u silicone hè di sicuru u più adupratu, postu chì hè un pruduttu à basa di silicone è acetone chì resiste à e temperature estreme, u face ideale. A propositu, stu materiale ùn funziona micca in acquari acrilici, ma devenu esse di vetru.

Tuttavia, micca tutti i siliconi dispunibili in cummerciu sò sicuri per l'usu in un acquariu, cumu includenu alcuni chimichi o fungicidi chì ponu influenzà a salute di i vostri pesci. Ancu se, in principiu, se l'etichetta dice "100% silicone" hè un segnu chì hè sicura, hè megliu à optà per un pruduttu apposta pensatu per l'usu in acquari.

U silicone neutru hè adattatu per l'acquari?

Un grande acquariu

Pudemu dividisce a silicone in dui grandi gruppi, sia acetichi sia neutri. In u primu casu, hè una silicone chì libera acidi è hà un odore assai caratteristicu, simile à l'acitu. Pò influenzà certi pesci è in più ci vole più tempu à asciugà si.

U silicone neutru, invece, ùn libera micca alcunu tipu d'acidi, ùn puzza micca è si secca rapidamente. In principiu, pudete aduprà per un acquariu, ancu se hè assai più raccomandatu di cumprà una silicone specifica da aduprà in questu cuntestu, postu chì i cumpunenti ponu cambià trà produttori. I siliconi speciali sò specificamente destinati à l'usu in acquari, allora ùn uttene micca spaventi inaspettati.

Culori di silicone di l'Aquarium

U vetru rottu face perdite

Finu chì u silicone chì cumprate hè speciale per l'acquari, vale à dì ùn portate micca chimichi chì ponu esse periculosi per a vita di i vostri pesci, A scelta di un culore o un altru in a silicone hè solu un criteriu esteticu. I più cumuni (ancu s'ellu ci sò altri, cum'è grisgiu o marrone) sò i culori di silicone biancu, trasparente o neru.

Bianca

Ancu s'ellu hè senza dubbitu u culore di silicone più classicuU silicone biancu ùn pare micca bellu bellu in l'acquari precisamente per u so culore (ancu se e cose cambianu se u vostru acquariu hà un quadru biancu, benintesa). Pudete aduprà per sigillà figure à a basa di l'acquariu.

Trasparente

U culore di silicone più cunsigliatu per l'acquari hè, senza dubbitu, trasparente. Non solu ùn importa micca chì culore hè u vostru acquariu, ma si mischierà bè in acqua è vetru. Pudete aduprà per attaccà qualcosa o fà una riparazione, grazia à u so culore inesistente ùn avarete guasgi rimarcatu nunda.

Black

A silicone nera, cum'è in u casu di u biancu, hè un pruduttu chì dipenderà da i vostri gusti è da u culore di u vostru acquariu. Cum'è i yayas dicenu, u bonu di u neru hè chì hè un culore assai suffertu, cun quale ancu pò esse una bona opzione se vulete piattà qualcosa o attaccà decorazioni in una zona scura, cum'è u fondu.

Cume applicà currettamente u silicone di l'acquariu

Pesci in fondu à un acquariu

Silicone va assai bè per riparà l'acquari, ma ùn pudete micca applicà cum'è hè, à u cuntrariu, duvete piglià in contu una seria di situazioni è cumu procedere:

  • Per esempiu, se avete acquistatu un acquariu di seconda mano, assicuratevi chì ùn ci sia micca crepe è, s'ellu ci hè, riparate prima cù u silicone.
  • Hè megliu cà sviutà l'acquariu prima di prucede, postu chì a superficia induve a silicone deve esse applicata deve esse pulita è secca è, in più, duverà asciugà.
  • In casu chì ùn vulete micca sviutà tuttu l'acquariu, pudete sviutallu finu à chì a fessura sia lasciata nantu à a superficia, ancu se in questu casu duverete attenti assai à ùn lampà micca u silicone liquidu in l'acqua (Cum'è si pò immaginà, ùn lu cunsigliemu mancu appena).
  • Se vai à riparà un bichjeru chì era prima riparatu cù silicone, pulite i vechji resti cù un cultellu è acetone. Asciucalla bè prima di riparalla.
  • U silicone chì applicate ùn deve micca avè bolleInutili ponu scoppà è causà un'altra fuga.
  • Cumu hè listessa, sì avete da unisce dui pezzi di vetru cù silicone, assicuratevi chì ci sia materiale trà i dui. Se u vetru hè in cuntattu cù un altru vetru pò crepà si si riduce o si espande per via di un cambiamentu di temperatura.
  • Riparazione di drentu fora cusì chì u silicone empie cumpletamente a crepa.
  • Infine, lasciassi asciugà finchè avete bisognu.

Quantu tempu a silicone in un acquariu deve esse permessu di asciugà?

Una piccula cisterna di pesci

Per chì funziona currettamente, cum'è noi vi avemu dettu, duverete lasciate asciugà perfettamente u silicone, altrimente serà cum'è se ùn aviate fattu nunda. Dunque, hè assai impurtante chì rispettiate u prucessu di asciugatura di stu pruduttu, chì tende à esse trà 24 è 48 ore.

Best Aquarium Silicone Brands

Natazione di pesci

In u mercatu truvemu un assai marche di silicone, cusì truvà quellu chì hè ideale per u nostru acquariu pò esse una bella avventura. Hè per quessa chì vedemu i più raccomandati in a lista seguente:

Oliva

I siliconi Olivé sò un classicu in u mondu di a custruzzione. A so linea per acquari si distingue per avè un asciugamentu veloce, una bona adesione è elasticità. Inoltre, resistenu assai bè à l'anzianu, cusì u pruduttu durerà parechji anni fendu u so travagliu. Cum'è tutte e siliconi di stu tipu, stu pruduttu hè cumpatibile per l'incollatura di u vetru.

rubson

Questa marca interessante publicita chì u so pruduttu, in particulare destinatu à l'acquari, hè resistente à a pressione d'acqua è cumpatibile cù acquari d'acqua salata. Hè trasparente è, cum'ellu hè cumpatibile cù u vetru, pudete riparà acquari, serbatoi di pesce, serre, finestre ... in più, resiste à i raggi UV da e lampade, dunque ùn perderà micca l'aderenza.

Soudal

Soudal si distingue per esse un pruduttu trasparente è ideale per l'acquari, chì hè publicitatu cum'è particularmente resistente à i cambiamenti di temperatura. Funziona solu per ligà u vetru à u vetru, cum'è a maiò parte di i siliconi, è ùn pò micca esse pittatu. Hà un livellu assai bonu di adesione.

Orbasiliu

A cosa bona di i prudutti di sta marca hè chì, in più di esse apposta cuncepita per l'acquari, a cannula hà una cannula integrata chì pò esse piazzata in parechje pusizioni sfarenti, Facendu l'ideale per riparà e più chjuche crepe è ùn avè micca aduprà a pistola. Inoltre, si secca rapidamente è impedisce ogni tipu di perdite.

Wurth

È finemu cun un'altra marca altamente raccomandata, chì produce micca solu siliconi destinati à l'acquari, ma hè ancu adupratu assai in u campu prufessiunale. U silicone Wurth si distingue per asciugassi assai rapidamente, ùn diventa bruttu cù u tempu, resiste à alte è basse temperature è hè assai adesivu. Tuttavia, duverete esse attenti durante a siccatura è tene a silicone à a temperatura indicata nantu à a buttiglia.

Everbuild

Questa marca Specialista in prudutti DIY Hà un silicone assai, assai bonu per l'acquari. Si distinguenu per u so tempu di asciugatura rapida, oltre à esse compatibili micca solu cù u vetru, ma ancu cù l'aluminiu è u PVC. Hè trasparente, ùn cuntene micca fungicidi è hè faciule da applicà, ciò chì ne face una opzione altamente raccomandata.

Khafra

U silicone trasparente ùn lascia traccia

U silicone speciale per l'acquari di sta marca dinò pò esse adupratu fora, postu chì hè resistente à l'acqua è à u clima. Hà un odore accettabile, hè assai elasticu è generalmente si appiccica assai bè à u vetru, ciò chì li face adattatu per riparà o custruisce acquari.

Dove cumprà silicone di l'acquariu più prezzu

Ci hè una assai posti sfarenti induve pudemu cumprà acquariu silicone, postu chì a so vendita ùn hè micca limitata à i magazini d'animali, ma hè ancu pussibule di truvalla in lochi spezializati in DIY è custruzzione.

  • Prima di tuttu, in Amazon truverete un numeru impressiunante di marche di silicone. Inoltre, pudete cunsultà l'opinioni di altri utilizatori per scopre è sceglie a silicone chì più si adatta à i vostri bisogni. È se avete a funzione Prime cuntratta, l'avete in casa in pocu tempu.
  • Leroy Merlin Ùn hà micca una varietà schiacciante, in realtà, in a so pagina in linea hà solu dui siliconi specifici per l'acquari di e marche Orbasil è Axton. L'interessante hè chì pudete verificà s'ellu hè dispunibule in u magazinu fisicu, qualcosa di assai utile per esce di fretta.
  • In i centri cummerciale cum'è Carrefour Anu ancu alcune marche di silicone dispunibili, ancu s'ellu ùn hè micca specificatu s'elli sò per acquari. Tuttavia, pudete guardà e specifiche è sceglite se cumprallu fisicamente o in linea attraversu u so Mercatu, una opzione assai interessante.
  • En Bricomart Anu un sigillante unicu per l'acquari, almenu in ligna, di a marca Bostik. Cum'è in altri erbs simili, pudete verificà a dispunibilità in u magazinu chì hè u più vicinu à voi, ripiglià o cumprà in ligna.
  • Infine, in Bauhaus Anu ancu un silicone unicu, trasparente, specificu per acquari è terrarii, chì pudete truvà in ligna è in i so magazini fisichi. Funziona assai simile à l'altri siti di DIY, postu chì pudete ordinà in ligna o ripiglià lu in u magazinu.

U silicone per l'acquari hè un mondu sanu chì, senza dubbitu, deve esse cuntrullatu in modu chì ùn semu micca pigliati fora di guardia quandu u nostru acquariu hà una fuga. Diteci, vi hè mai accaduta? Chì sperienza avete avutu cù u silicone? Ti piace una marca specifica?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.