Aquarium termometru

I termometri sò essenziali per l'acquari

Un termometru di l'aquarium hè un strumentu di basa chì aiuta à mantene e temperature di l'acquariu pienu sottu cuntrollu. Cusì pudemu sapè à primu sguardu se l'acqua ùn hè micca tutta calda, o tuttu fredda, chì deve esse, qualcosa di assai impurtante sè vulemu mantene i nostri pesci sani è senza stress.

Tuttavia, pudemu avè parechje dumande nantu à questu: chì tippu hè u megliu? Chì ci vole à piglià in contu à u mumentu di muntallu? In chì casi hè ubligatoriu d'avè un termometru d'acquariu? Risponderemu à queste dumande quì sottu. Inoltre, vi ricumandemu ancu di leghje stu articulu cunnessu nantu à a temperatura ideale per i pesci tropicali d'acqua dolce.

I migliori termometri per acquari

Hè cunvenutu avè un termometru in un acquariu?

Dui gamberi in una piscicultura

Un termometru acquariu hè sempre una bona idea, è micca solu in i casi di acquari tropicali, chì necessitanu una temperatura più alta, ma in tutti i tipi di acquari. U termometru, Permettendu di monitorà a temperatura di l'acqua, aiuta à vede se a temperatura cambia à tempi diversi di a ghjurnata, o ancu per identificà i prublemi pussibuli cù a temperatura di l'acqua chì duvete risolve per chì i vostri pesci è e vostre piante anu sempre una bona salute.

È hè quellu l'ecosistema di un acquariu hè una cosa assai delicata, chì hà bisognu di una temperatura stabile affinchì tuttu ùn vada à l'infernu. Cambiamenti di temperatura, per esempiu, ponu rende i vostri pesci malati, postu chì qualsiasi cambiamentu in l'acqua hè una fonte maiò di stress per elli. Hè per quessa chì hè vitale avè stu strumentu, pudè verificà i dati parechje volte à u ghjornu (soprattuttu se avete cambiatu l'acqua in u tank o dopu avè manghjatu), affinchì in ogni mumentu pudete cunnosce a so situazione.

Tipi di termometru aquarium

Trà i termometri per l'acquari ci sò diverse opzioni, ognuna cù i so prufunenti è cunde, cumu vedemu quì sottu:

Interior

I termometri interni, cum'è u nome suggerisce, sò posti à l'internu di l'acquariu, permettendu una lettura assai precisa di l'acqua. Inoltre, se avete un acquariu assai grande, pudete aduprà parechji à a volta per assicurà chì tutta l'acqua sia a stessa temperatura. Tendenu à esse abbastanza à bon pattu è ci sò sfarenti tippi da pudè sceglie quellu chì più si adatta à e vostre necessità è quelle di u vostru acquariu, per esempiu, cù una ventosa, cù pesi affinchì si affundinu, fluttinu ...

Tuttavia, anu alcuni svantaghji, cum'è i so fragilità si sò fatti di vetru, dunque ùn sò micca adatti per l'acquari cù grandi pesci, o a difficultà di leghje a temperatura postu chì ùn sò micca necessariamente incollati à u vetru di l'acquariu.

LCD

U schermu LCD hè u modu chì sti tippi di termometri mostranu a temperatura, cunnisciutu ancu cum'è digitale. In più di u schermu, chì va fora di l'acquariu, piglianu a temperatura cù una presa chì hè posta in l'acqua, chì hè unu di i modi più efficienti chì truveremu per vede a temperatura à chì l'acqua hè.

Inoltre, di solitu u schermu hè abbastanza grande è ci permette di vede i numeri cù un sguardu simplice, chì furnisce una comodità aghjunta.

Digital

I termometri digitali sò senza dubbitu u più efficace quandu si tratta di cuntrullà a temperatura di l'acqua in u nostru acquariu. A maiò parte consistenu di un display chì mostra a temperatura, chì hè posta fora di l'acquariu, è un sensore chì hè piazzatu in l'internu (hè per quessa chì sò cusì efficienti à misurà a temperatura, postu chì ùn sò micca affettati da a temperatura esterna). Un'altra opzione assai interessante chì alcuni mudelli incorporanu hè una alarma chì prevene se a temperatura di l'acqua cresce o cala troppu.

L'unicu ma hè quellu sò i più cari da a lista, è chì certi anu un cavu di sensore un pocu cortu, dunque hè cunsigliatu di fighjà attentamente e specifiche prima di cumprà.

Cristallu

U più classicu di i classici: i termometri di vetru permettenu di misurà a temperatura di l'acqua à l'antica. Di solitu incorporanu una ventosa o anu a forma di un bastone per appendeli da u vetru è mantene a so forma verticale, ciò chì facilita a visione di a temperatura. Inoltre, sò assai economici.

Tuttavia, anu un svantaghju maiò, a so fragilità, dunque ùn sò micca una opzione raccomandata per l'acquari cù pesci grossi o nervosi. D'altra parte, tendenu à avè figure assai chjuche, chì ponu esse un pocu difficiule da leghje.

Cù ventosa

E ventose sò una di e Top Metodi per Mantene i Termometri d'Acquariu in Pianta. Tendenu à esse mudelli assai economici fatti di vetru, plastica o ancu cumposti da una striscia simplice.

Ancu se praticu è ecologicu, e ventose anu un svantaghju abbastanza chjaru, è hè chì si calanu spessu, Chì pò esse un fastidiu se duvemu verificà a temperatura à diversi tempi di a ghjurnata.

Sticker

Termometri cù sticker Di solitu sò una striscia adesiva simplice nantu à a quale hè marcata a temperatura di l'acqua, ma chì sò posti fora. Cum'è l'avemu dettu prima in u casu di i termometri LCD, sò assai boni, ma, quantunque, ùn sò micca affidabili è duvemu esse attenti se i mettimu à u sole, perchè ùn ponu micca dà a temperatura esatta à chì l'acqua hè .

Infine, un altru vantaghju hè in relazione à u funziunamentu di questi termometri, dapoi custituitu di grande figure chì cambianu culore postu chì a temperatura di l'acquariu varieghja (un pocu cum'è l'anelli d'umore). Avendu grandi figure, sò faciuli à leghje.

Scaldacqua cun termometru integratu

Infine, unu di i prudutti più interessanti chì truveremu in u mondu di i termometri di l'acquariu sò i riscaldatori cù un termometru integratu, chì ci permettenu di tumbà dui acelli cù una petra: scaldà l'acqua (qualcosa di vitale in acquari cù pesci tropicali) è misurà a temperatura per ch'ellu sia sempre cum'ellu tocca.

Un inconveniente chì presentanu, però, hè chì u termometru pò notà alcuna malfunzione di u riscaldatore, postu chì, essendu u listessu pruduttu, s'ellu hà una colpa pò influenzà sia u riscaldatore sia u termometru.

In quali casi hè obligatoriu avè un termometru in l'acquariu?

Pesci chì nadanu accantu à a ghiaia

Avemu digià cummentatu prima chì avè un termometru in u nostru acquariu hè guasi obligatoriu, ma diventa interamente sensibile in i seguenti casi:

  • In u acquari tropicali, avendu à scaldà l'acqua è mantene la trà 22 è 28 gradi, un termometru hè un must. Alcuni mudelli anu ancu sta gamma di temperatura ombreggiata, allora pudete vede à ochju nudu se a temperatura hè curretta o micca.
  • Al cambià l'acqua di l'aquarium Un termometru hè ancu un strumentu essenziale, postu chì ci pò avvisà di e pussibule fluttuazioni in l'acqua nova. I pesci sò terribilmente sensibili à i cambiamenti di temperatura chì l'acqua pò avè, chì sò più propensi à quandu realizanu u cambiamentu d'acqua.
  • Infine, un termometru face ancu maraviglie vi diceraghju se u scaldacqua hà subitu un fiascu chì ùn averete forse micca rimarcatu. Hè per quessa chì avemu indicatu chì hè una bona idea di avè un riscaldatore è un termometru separati, cusì averete a certezza chì i dui travaglianu in modu indipendente.

Cumu piazzà currettamente un termometru in l'acquariu per ch'ellu sia affidabile

Un termometru flottante

A risposta à sta sezione dependerà assai di u tippu di termometru chì stemu aduprendu, postu chì ognuna hà una operazione diversa. Per esempiu:

  • l termometri adesivi sò abituati à esse posti fora di l'acquariuDunque, una cura particulare deve esse fatta per ùn mette micca direttamente à u sole o vicinu à una fonte di calore o d'aria fredda (cum'è riscaldamentu o presa d'aria climatizata).
  • In listessu modu, questi termometri sò menu precisa in grandi acquarii, postu chì avè muri più spessi ùn pò micca indicà a temperatura curretta di l'acqua.
  • l I termometri interni devenu sempre esse posti annantu à a ghiaia da u fondu di u tank per pudè vede a lettura chjaramente (è currettamente, benintesa).
  • In u casu di a termometru flottante, Deve esse tenutu sottumessu per pudè furnisce una lettura curretta di a temperatura.
  • Se vulete assicurà chì u termometru di a tazza d'aspirazione ùn si stacca, o avete un pesce grassu chì pò spustallu facilmente, aghjunghje una siconda ventosa per assicuralla.
  • Pruvate sempre chì u termometru, qualunque sia u so tippu, stà sempre luntanu da u scaldacqua di l'acquariu, postu chì questu pò ancu influenzà a temperatura chì registra.
  • In acquari assai grandi, pudete avè parechji termometri spargugliati intornu à u locu per mantene a temperatura à u livellu ideale è impedisce chì e fluttuazioni accadinu.
  • Un altru vantaghju di avè dui termometri in u listessu acquariu hè chì vi vede se unu di i dui fiasca è ci hè statu un cambiamentu di temperatura in l'acqua.
  • Infine, hè impurtante chì mette u termometru in un locu chì ùn disturbessi micca i pesci ma chì in listessu tempu permette di fà una lettura cù un sguardu solu.

Ùn vi scurdate fate un ochju à e vostre struzzioni di u termometru per assicurà u megliu modu per aduprà è uttene u massimu, postu chì ogni mudellu hè diversu.

Chì accade se u termometru di l'acquariu si rompe

Un saccu di pesci rossi in un acquariu

Nanzu, e nostre mammone piglianu a nostra temperatura cù termometri assai carini, pieni di un liquidu d'argentu assai bellu ma estremamente velenuu, u mercuriu. Ancu s'ellu hè attualmente raru o ancu pruibitu di utilizà u mercuriu in a fabricazione di termometri, pò esse u metudu abituale in mudelli particulari antichi, cusì hè impurtante chì vi assicuriate chì u termometru chì avete da aduprà ùn sia micca fattu di stu materialeAltrimente, se si rompe, puderia avvelenà i vostri pesci è cuntaminà l'acqua.

Fortunatamente i termometri muderni ùn sò micca fatti cù mercuriu, ma cù altri elementi chì permettenu ancu una lettura affidabile di a temperatura, cum'è l'alcol tintu di rossu. In casu chì unu di sti termometri si rompa, per furtuna i vostri pesci ùn saranu micca in periculu murtale, postu chì l'alcol hè innocu.

Pesci chì nuanu contr'à a luce in un acquariu

Un termometru di l'acquariu hè un must se vulemu chì a temperatura di u nostru acquariu ùn fluttu. è i nostri pesci sò sani è felici. Inoltre, ci sò tanti tippi chì truveremu à pena unu chì ùn cunvene micca i nostri bisogni è quelli di i nostri pesci. Diteci, avete pruvatu unu di sti tippi di termometri? Chì preferiscenu? Pensate chì avemu lasciatu qualchì cunsigliu da dà?

Fontane Sti pruduceAquariadise


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.