Custruendu u Vostru Aquarium d'acqua salata


Cumu l'avemu menzionatu prima, una di e dumande obbligatorie di quelle persone chì anu l'anima di un acquaristu hè:cumu cumincià un acquariu di barriera? L'impurtante ùn hè micca di dumandassi cumu principialu, postu chì questu hè u menu cumplicatu, ma veramente sì avete da avè a pazienza necessaria per pudè aspettà chì a cisterna maturi. Parechje persone chì partenu per stu prughjettu, si lascianu trascinà da e so sperienze cù stagni d'acqua dolce, è presentanu parechji pesci da a prima settimana, chì hè un sbagliu in u casu di un acquariu di barriera. Ma ùn v'inchietate, oghje vi insegneremu passu à passu cumu fà u vostru propiu cisterna di barriera, fate attenzione

A prima cosa chì avete bisognu inizià u vostru acquariu d'acqua salata Hè: Silicone senza fungicida, vetru, acetone, carta vetrata speciale per u vetru, è cum'è una opzione se vulete aduprà profili d'aluminiu. Cum'è un primu passu, hè impurtante chì determinate chì tippu di vetru avete da aduprà, postu chì u spessore di u vetru dipende da l'altezza è a lunghezza di l'acquariu chì avete da custruisce. Arricurdatevi chì un spessore superiore à u raccomandatu solu rende l'acquariu più caru, aumenta u so pesu è crea una distorsione ottica. D'altra parte, u spessore più bassu pò aumentà u risicu di rompe u vetru.

Prima appiccicate i cristalliHè impurtante chì aduprate a carta vetrata di vetru per lucidà i bordi di i cristalli, in questu modu eviteremu tagli chì perderianu a superficie aderente. Arricurdatevi chì prima d'applicà a silicone, hè impurtante chì puliscimu ciascuna di e superfici di cuntattu cù acetone, assicurendu chì l'asciugamu cù assai cura. Se ùn lavate micca bè e finestre, ùn si ponu micca appiccicà bè è appiccicà male, allora vi raccomandu di assicurà di pulisce a polvere è a grassa postu chì ùn vulete micca vede 100 litri d'acqua in tutta a vostra casa.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   jaime andres cruz romero dijo

    ciao, aghju un telescopiu è un doratu pensu, in un acquariu di 10 litri ma da più di un annu è sò cresciuti assai, vogliu fà li una grande massa da mè stessu postu chì vulemu avè di più. à u principiu c'eranu 5 ma stavanu murendu. Vogliu sapè ciò chì raccomandate, chì piante possu mette in ellu, induve campu a temperatura scende à 10 o 8 gradi, à volte l'acqua si sente assai fredda. Ogni 15 ghjorni i portu in un bucket cun acqua nova cù u so trattamentu per lavà l'acquariu postu chì si sporca assai. Chì ligumi ti possu dà?
    chì vergogna tante dumande. Mi hè piaciuta assai a to pagina!