Filtri di zaini per aquarium

A pulizia di l'acqua dipende da u filtru

I filtri di zaini sò una bona scelta per un acquariu, grande o chjucu, è ùn importa micca sè site un aquaristu novu in u mondu di i pesci o cù una grande sperienza. Sò dispositivi assai cumpleti chì generalmente offrenu trè tippi di filtrazione, in più di altre caratteristiche assai interessanti.

In questu articulu parleremu di i diversi filtri di zaini, di ciò chì sò, cumu di sceglie è ancu chì marche sò i migliori. È, se site interessatu à u sughjettu è vulete informàvi in ​​profondità, vi raccomandemu di leghje st'altru articulu filtri per aquarium.

I migliori filtri per zaini per acquari

Cosa hè un filtru di zainu

Un grande acquariu hà bisognu di un filtru putente

I filtri di backpack sò unu di i tippi più populari di filtri per aquarium. Cum'è u nome u suggerisce, appendenu da unu di i bordi di l'acquariu, cum'è un zainu. U so funziunamentu hè simplice, postu chì simpricimenti assorbenu l'acqua è a passanu per i so filtri prima di lasciarla cascà, cum'è s'ella fussi una cascata, torna ind'u bacinu di pesci, digià pulitu è ​​privu d'impurità.

Filtri di zainu Di solitu includenu trè tippi differenti di filtri chì sò incaricati di fà u filtru u più cumunu richiestu da l'acquari. In a filtrazione meccanica, a prima per chì passa l'acqua, u filtru elimina e più grandi impurità. In u filtru chimicu, e particelle più chjuche sò rimosse. Infine, in a filtrazione biologica hè creata una cultura di batteri chì trasformanu l'elementi chì sò dannosi per i pesci in quelli innocu.

Avvanzi è svantaghji di stu tippu di filtri

Bettas ùn sò micca grandi fan di i filtri di zaini

I filtri di backpack anu una quantità di vantaghji è svantaghji chì pò esse utile quandu sceglite se uttene un filtru di stu tipu o micca.

Avvanzi

Stu tipu di filtru hà un gran numeru di vantaghji, soprattuttu in quantu à a so versatilità, chì ne rendenu un'azzione perfetta per qualsiasi iniziatu:

  • Sò un produttu assai cumpletu è di una grande versatilità chì di solitu include i trè tippi di filtri chì avemu cummentatu (meccanicu, chimicu è biologicu).
  • Tendenu à avè un Prezzu Ajustatu.
  • Sò assai faciule da assemblà è adupràHè per quessa chì sò altamente raccomandati per i principianti.
  • Ùn occupate micca spaziu nentru à l'acquariu.
  • Infine, nurmalmente u so mantenimentu ùn hè micca assai caru (In termini di tempu, più o menu duie settimane secondu a capacità è a terra chì s'acumula in l'acquariu, è soldi).

I disgrazia

Tuttavia, stu tipu di filtru dinò hà qualchì svantaghju, in particulare in leia cù e spezie chì ùn parenu micca tollerà cum'è l'altri:

  • Stu tipu di filtri ùn sò micca cunsigliati per l'acquari cù gamberi, postu chì li ponu suchjà.
  • A lu i pesci betta ùn sò micca entusiasti mancupostu chì u filtru provoca un currente d'acqua contr'à quale hè difficiule per elli di natà.
  • El filtru chimicu tende à ùn esse micca assai bonu o, almenu, à ùn dà micca un risultatu bonu cum'è l'altri dui.
  • In listessu modu, i sacchetti di filtri à volte sò un pocu inefficienticumu ponu trattà dinò l'acqua chì anu appena tiratu.

Migliori marche di filtri per zaini

Close-up di un pesce aranciu

In u mercatu pudemu truvà trè marche di regina quandu si tratta di filtri per zainetti chì hà da esse incaricatu di filtrà l'acqua in u vostru acquariu finu à chì sembra getti d'oru.

AquaClear

Avemu digià parlatu di u Filtri AquaClear pocu fà. Hè senza dubbitu a marca più raccomandata da esperti è acquaristi principianti. Ancu se spicca chì hà un prezzu un pocu più altu ch'è l'altri, a qualità di i so prudutti hè indiscutibile. I so filtri sò divisi secondu a capacità in litri d'acqua in u vostru acquariu. Inoltre, vendenu ancu pezzi di ricambio per filtri (spugne, carbone ...).

Filtri di sta marca ponu travaglià per anni è ancu u primu ghjornu. Duvete solu fà una manutenzione curretta per chì u mutore ùn si brusgi.

casa

Una marca tedesca chì eccelleghja in a fabricazione di prudutti ligati à l'acqua, ch'ellu si tratti d'acquari o di giardini. I so filtri, pulitori di ghiaia, clarificatori, alimentatori per pesci o scaldatrici per acquari spiccanu soprattuttu. Hè una marca assai interessante chì vende micca solu i dispositivi, ma ancu pezzi di ricambio è carichi per i so filtri.

Curiosamente, e pompe d'acqua di questu fabbricante, originariamente destinate à l'acquari, sò ancu esse aduprendu in contesti di informatica per raffreddà i servitori in modu continuu, à bassu rumore è efficiente.

Tidal

Tidal hè un'altra marca di alta qualità cù a quale pudemu cumprà filtri di zaini per u nostru acquariu. Face parte di Seachem, un laburatoriu in i Stati Uniti dedicatu specialmente à i prudutti chimichi, per esempiu, stimulanti, cuntrolli di fosfati, test di ammoniaca ..., ancu s'ellu include ancu pompe d'acqua o filtri.

I filtri di marea sò famosi per offre caratteristiche micca incluse in altre marche di filtri, per esempiu, livellu d'acqua regolabile o un pulitore per i detriti chì si accumulanu nantu à a superficia di l'acqua.

Cume sceglie un filtru di zainu per u nostru acquariu

U filtru pò facilmente ingolle i gamberi

Sceglie un filtru di saccu chì risponde à i nostri bisogni è quelli di i nostri pesci pò ancu esse una sfida. Hè per quessa chì vi prupunimu questu seria di cunsiglii da tene à mente:

Aquarium fish

Sicondu i pesci chì avemu in l'aquarium, avemu bisognu di un tipu di filtru o un altru. Per esempiu, cum'è avemu dettu, evite i filtri di zainetti se avete un pesciu di gamberu o betta, postu chì ùn li piaci micca affattu sti filtri. D'altra parte, se avete grossi pesci chì sò dunque abbastanza sporchi, sceglite un filtru à zainu chì hà una filtrazione meccanica abbastanza putente. Infine, una bona filtrazione biologica hè assai impurtante in l'acquari cù assai pesci, postu chì altrimente u delicatu equilibriu di l'ecosistema pò esse rovinatu.

Misura Aquarium

A misura di l'acquariu hè altrettantu impurtante quandu sceglite un filtru o l'altru. Hè per quessa chì hè assai impurtante chì, prima di decide nantu à un mudellu o l'altru, calculate chì capacità hà u vostru acquariu è quantu acqua avete bisognu di u filtru per processà per ora per mantene u pulitu. A propositu, i filtri di zaini sò adattati in particulare per l'acquari chjuchi è mediani. Infine, hè ancu una bona idea di tene contu induve duvete mette l'acquariu, postu chì u filtru averà bisognu di un pocu spaziu nantu à u bordu, perciò ùn face male di guardà e misure se, per esempiu, avete l'acquariu contr'à un muru.

Tipu Aquarium

In realtà u tippu di acquariu ùn hè micca un prublema per i filtri di zaini, anzi tuttu per via di a so versatilità si adattanu assai bè in ogni stanza. Sò ancu cunsigliati per l'acquari piantati, postu chì u tubu cù u quale assorbenu l'acqua hè assai faciule da piattà in l'erbaccia. Tuttavia, ricordate chì u currente generatu da sti tippi di filtri hè abbastanza forte.

Chì ghjè u filtru di zainu u più silenziu?

Linea d'acqua in un acquariu

Hè assai impurtante di sceglie un filtru silenziu in casu chì ùn vulete micca stressà i vostri pesci... O ancu sè stessu, soprattuttu sì avete l'acquariu installatu in una stanza. In questu sensu, e marche chì spiccanu u più per offre filtri silenziosi sò Eheim è AquaClear.

Tuttavia, ancu cusì un filtru pò emette rumuri è esse fastidiosu ancu senza esse difettu. Per evitari:

  • Dà à u mutore un pocu di tempu per acclimatassi. Qualchi ghjorni dopu a liberazione di un novu filtru, u mutore deve smette di fà assai rumuri.
  • Verificate chì mancu un ciottulu o un residu hè statu appiccicatu chì pò causà vibrazioni.
  • Pudete ancu dinò mette qualcosa trà u vetru è u filtru per evità a vibrazione.
  • Se ciò chì vi dà fastidiu hè a cascata chì l'acqua pulita chì esce da u filtru, pruvate à mantene u livellu di l'acqua abbastanza altu (duverete ricaricà ogni trè o quattru ghjorni) per chì u sonu di a cascata ùn sia micca cusì intensu.

Pudete mette un filtru di saccu in una vasca di pesci?

Una vasca di pesci senza filtru

Ancu s'ellu ci sò filtri di zaini apposta cuncepiti per nano acquari, a verità hè chì per una vasca di pesci cù un filtru spugna ne averemu abbastanza. Cum'è l'avemu dettu sopra, i filtri à cascata causanu un currente abbastanza forte chì pò influenzà negativamente i nostri pesci o ancu tumbà li, per esempiu s'elli sò gamberetti o pesci criaturi.

Hè per quessa chì hè assai megliu chì optemu per un filtru spugna, postu chì ùn hà alcuna pompa d'acqua chì pò inghjuttà accidentalmente i nostri pesci, qualcosa chì e probabilità crescenu in modu espunenziale più u più chjucu hè u spaziu. I filtri di spugna sò precisamente ciò chì u so nome indica: una spugna chì filtra l'acqua è chì, dopu à circa duie settimane d'usu, diventa ancu un filtru biologicu, postu chì finisce per cuntene batteri benefichi per l'ecosistema di u bacinu di pesci.

D 'altra banda, Se avete un grande cisterna di pesce, ci sò filtri motorizzati., ma cuncepitu per i lochi cù assai pocu vulume d'acqua.

Speremu d'avè aiutatu à capisce megliu u mondu di i filtri di zaini cù questu articulu. Diteci, avete mai adupratu stu tipu di filtrazione di l'acquariu? Chì hè stata a vostra sperienza? Raccomandate una marca o mudellu particulare?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.