Filtri AquaClear

L'acquariu hè tenutu pulitu grazia à u filtru

I filtri AquaClear suneranu cum'è chiunque sia statu in u mondu di l'acquariu per un pezzu, postu chì sò una di e marche più famose è più sperimentate in filtru d'acquari. I so filtri à zainu, cunnisciuti ancu cum'è cascate, sò apprezzati in particulare è aduprati da tutta a cumunità.

In questu articulu parleremu di filtri AquaClear in prufundità, ricumanderemu alcuni di i so mudelli, videremu e so specifiche è vi insegneremu ancu cume pulisceli. Ricumandemu ancu di leghje st'articulu cunnessu annantu filtru d'osmosi per l'acquariu, tuttu ciò chì avete bisognu di sapè.

I migliori filtri AquaClear

Dopu vedemu u megliu filtri di sta marca. Ancu se tutti spartenu e listesse specifiche è, benintesa, qualità, a differenza si pò truvà principalmente in i litri massimi chì l'acquariu pò avè induve avemu da installà u filtru è u numeru di litri trattati per ora:

Aqua Clear 20

Stu filtru presenta tutta a solita qualità AquaClear, è dinò un sistema assai silenziosu, è benintesa i so trè modi di filtrazione, per acquarii chì ùn superanu micca i 76 litri. Hà un flussu chì trasforma più di 300 litri à l'ora. Hè assai faciule da assemblà è ùn occupa guasi più spaziu.

Aqua Clear 30

In questu casu si tratta un filtru chì permette a so installazione in acquari finu à 114 litri, è chì pò trasfurmà più di 500 litri à l'ora. Cum'è tutti i filtri AquaClear, hè silenziu è include trè filtrazioni diverse (meccaniche, chimiche è biologiche). Cù AquaClear l'acqua in u vostru acquariu serà simpliciamente cristallina.

Aqua Clear 50

Stu mudellu di u filtru AquaClear hè identicu à l'altri, ma cunsigliatu per l'usu in acquari finu à 190 litri. Pò trasfurmà circa 700 litri à l'ora. Cum'è l'altri mudelli, l'AquaClear 50 include un cuntrollu di flussu cù u quale pudete riduce u flussu d'acqua.

Aqua Clear 70

È finemu cun u mudellu più grande di i filtri di sta marca, chì pò esse adupratu nè più nè menu chè in acquari finu à 265 litri. Stu filtru pò ancu trattà una quantità enorme di più di mille litri à l'ora. Hè assai più grande di l'altri, chì assicura una putenza incredibile (tantu chì alcuni cumenti dicenu chì l'anu adattatu à u minimu).

Cumu funziona un filtru AquaClear

Un saccu di pesci turchini in un acquariu

I filtri AquaClear sò ciò chì canusciutu cum'è filtri di zaini. Sti tipi di filtri sò adattati in particulare per l'acquari chjuchi è mediani. Sò "agganciati" fora di u tank, nantu à unu di i bordi superiori (da quì u so nome), dunque ùn occupanu micca spaziu in l'acquariu è, in più, ùn sò micca quantunque ingumbranti cum'è i filtri esterni pensati per aquariums più grandi. Inoltre, falanu l'acqua in una spezia di cascata, chì migliurà a so ossigenazione.

U filtru AquaClear funziona cum'è a maiò parte di i filtri di stu tipu:

  • Prima, l'acqua entra per un tubu di plastica è entre in u filtru.
  • Allora u dispusitivu esegue u filtru da u fondu à u cima è l'acqua passa per trè filtri sfarenti (meccanichi, chimichi è biologichi, di i quali parleremu più tardi).
  • Quandu u filtru hè fattu, l'acqua torna à cascà in l'acquariu, sta volta pulita è priva di impurità.

L'interessante di i filtri di sta marca eccellente hè chì includenu, in più di i trè filtri diversi, a cuntrollu di flussu cù chì pudete riduce u flussu d'acqua finu à 66% (per esempiu, quandu alimentate i vostri pesci). U mutore di filtru ùn ferma micca di travaglià in ogni mumentu, è, ancu se u flussu hè riduttu, a qualità di l'acqua filtrata ùn diminuisce mancu.

Tipi di Parti di Ricambio di Filtri AquaClear

I filtri AquaClear aiutanu à mantene l'acqua pulita

Cumu l'avemu dettu prima, I filtri AquaClear anu trè sistemi di filtrazione per eliminà tutte e impurità di l'acqua è lasciate puru pulita.

Filtrazione meccanica

Hè u prima filtrazione chì accende quandu u filtru funziona, intrappulendu cusì e più grandi impurità (cum'è, per esempiu, resti di caca, cibu, rena suspesi ...). Grazie à a filtrazione meccanica, l'acqua ùn ferma micca solu pulita, ma ghjunghje ancu à a filtrazione biologica in u megliu modu pussibule, u filtru u più cumplicatu è delicatu di i trè. In u casu di AquaClear, stu filtru hè fattu cù schiuma, u megliu modu per catturà questi residui.

Filtrazione chimica

Ghjustu sopra à a sciuma chì faci a filtrazione meccanica truvemu u filtrazione chimica, custituita di carbone attivatu. Ciò chì face stu sistema di filtrazione hè di eliminà particelle assai chjuche sciolte in l'acqua chì a filtrazione meccanica ùn hè micca stata capace di intrappulà. Per esempiu, hè assai utile quandu vulete pulisce l'acqua dopu avè medicatu u vostru pesciu, perchè eliminerà ogni medicamentu restante. Serve ancu per eliminà l'odori. Stu filtru ùn hè micca cunsigliatu per l'usu in acquari d'acqua dolce.

Filtrazione biologica

Infine ghjunghjimu à a filtrazione più delicata, quella biologica. È i batteri chì campanu in Biomax, i tubi di ceramica chì AquaClear utilizza in stu filtru, sò responsabili di sta filtrazione. I batteri chì si trovanu in i canutillos sò incaricati di cunvertisce e particelle chì li venenu (per esempiu, da e piante in decomposizione) in elementi assai menu tossichi per mantene u vostru acquariu in bona salute è i vostri pesci felici. Inoltre, a filtrazione biologica chì vi offre AquaClear hà u vantaghju chì pò esse aduprata sia in acquarii d'acqua dolce sia in acqua salata.

AquaClear hè una bona marca di filtri per l'acquari?

Deux poissons face à face dans un aquarium

AquaClear hè senza dubbitu un marca assai bona per principianti è esperti in u mondu di l'acquari. Non solu perchè sò una marca cù assai storia è chì hè ancu dispunibile in parechji posti (in linea o in magazini fisichi d'animali, per esempiu) ma perchè l'opinioni chì proliferanu in Internet anu tutti punti in cumunu: ch'elli sò Hè una marca classica, cù assai sperienza di custruisce filtri, chì hè di a più alta qualità è mette assai cura in i so prudutti.

I filtri AquaClear sò rumurosi?

AquaClear hà mudelli ancu per acquari assai grandi

I filtri AquaClear sò famosi per esse abbastanza tranquilli. Tuttavia, hè cumunu per elli à sunà durante i primi ghjorni di usu, postu chì devenu sempre piglià qualchì filmatura.

Un truccu per ch'ellu ùn soni tantu hè di pruvà chì u filtru ùn sia micca appughjatu nantu à u vetru di l'acquariu, postu chì parechje volte hè questu cuntattu chì provoca a vibrazione è u rumu, chì pò diventà un pocu fastidiosu. Per fà questu, isolate u filtru da u vetru, per esempiu, mettendu anelli di gomma. A pusizione di u filtru hè ancu impurtante per ch'ellu ùn faci tantu rumore, deve esse cumpletamente drittu.

Infine, se continua à fà assai rumore, hè cunsigliatu di verificà s'ellu ne hà certi residui solidi (cum'è granulosa o qualchì detrittu) restavanu trà a turbina è l'arburu di u mutore.

Cumu pulisce un filtru AquaClear

Una piccula cisterna cù un pesciu

I filtri AquaClear, cum'è tutti i filtri, deve esse pulita di tantu in tantu. Benchè quantu volte duvete fà dipende da ogni acquariu è da a so capacità, di solitu sapete chì hè ora di una pulizia quandu u flussu di uscita inizia à diminuisce (di solitu ogni duie settimane) per via di i detriti chì si sò accumulati.

  • Prima di tuttu duverete stacca u filtru per ùn avè micca una scintilla inaspettata o peghju.
  • Dopu smuntà i cumpunenti di u filtru (u mutore di carbone, i tubi di ceramica è a spugna di u filtru). In fattu, AquaClear include dighjà un canistrellu cunfortu cù chì pulì tuttu ùn duveria più di cinque minuti.
  • Mettite un pocu acqua di l'aquarium in un bacinu.
  • Hè assai impurtante chì utilizate l'acqua di l'aquarium per pulisce a spugna è altri cumpunenti filtru. Altrimenti, se per esempiu aduprate acqua di rubinettu, queste ponu esse contaminate è u filtru smetterà di travaglià.
  • Hè ancu vitale chì a fate torna postu tuttu induve era currettamenteInutili, u tappu ùn si chjuderà micca bè, cusì u filtru smetterà di travaglià bè.
  • Infine, ùn cunnette mai u filtru è lascia correAltrimenti ci hè un periculu chì si surriscaldarà è brusgiera.

Quante volte duvete cambià i carichi di filtri?

I filtri AquaClear travaglianu ancu in acqua salata

Nurmalmentu, i carichi di filtri devenu esse cambiati di tantu in tantu cusì chì u filtru cuntinueghja à fà u so travagliu currettamente, altrimente a quantità di detriti chì si accumulanu pò influenzà sia a qualità di u filtratu sia u flussu di l'acqua. Ancu, cum'è sempre, dipende assai da a capacità di l'acquariu, u più cumunu hè:

  • Cambia u spugna ogni dui anni più o menu, o quandu hè appiccicosa è si rompe.
  • Cambia u filtru à carbone attivatu una volta à u mese circa.
  • l grommets in ceramica in generale ùn anu micca da cambià. Più cresce a colonia di batteri, megliu faranu u so travagliu di filtru!

I filtri AquaClear sò una soluzione di qualità per filtrà u vostru acquariu sia per i principianti in stu mondu sia per i sperti, è ancu per quelli chì anu un acquariu di dimensioni modeste o quelli chì ponu cumpete cù l'uceanu stessu. Diteci, chì filtri aduprate in u vostru acquariu? Ne cunsiglii qualchissia? Chì sperienza avete avutu cù sta marca?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.