Dropsy

a gota hè una malattia chì mette in periculu a vita

Ancu se vedemu i nostri pesci in l'acquariu, generalmente prutetti, luntanu da agenti esterni, predatori pussibuli, ecc. Puderanu ancu malati. Prima di a malatia di un pesciu, u principale hè di ricunnosce lu per agisce u più prestu pussibule. Duvemu pensà chì sì a malattia hè contagiosa, seremu in periculu u restu di i pesci.

In questu casu, avemu da parlà goccia in u pesciu. Da ciò chì hè, à cumu trattallu, attraversu i sintomi è cumu ricunnosce è agisce. Vulete sapè di più nantu à sta malatia?

Ciò chì hè dropsy

a goccia hè a ritenzione di fluidi in i pesci

Cum'è in l'umani, a gocce hè una malattia basata annantu à ritenimentu di fluidi in u corpu. Questa ritenzione hè prodotta da alcune serie di prublemi in l'organisimu di i pesci. In generale, i prublemi chì derivenu da a ritenzione di fluidi sò di solitu fiaschi in u funziunamentu di i reni o qualchì prublema in l'intestinu. Questu face u pesciu incapace di fà i so bisogni di basa è cumincià à mantene i liquidi.

Sta malattia pò ancu esse causata da virus, batteri, una dieta scarsa, un parassita internu, o generalmente una qualità scarsa di l'acqua di u cisterna di pesce (se l'acqua cuntene grandi quantità di ammonia).

Cumu identificà a goccia

Differenza trà un pesciu nurmale è un pesciu cù gocce

Per pudè identificà se u nostru pesciu soffre di sta malattia duvemu falla osservà bè. I sintomi più visibili sò gonfiore di u stomacu o intornu à l'ochji. Se a goccia continua, e scale cumincianu à separassi da u corpu quandu diventa sempre più gonfiu.

U pesciu pò avè un sanguinamentu internu è perde u so cuntrollu nantu à a flottabilità, vale à dì, pudemu osservà chì cumencia à natà à capu in ghjò, da u so latu, ecc. Se vedemu chì i pesci cumincianu à natà cusì o chì e scale sò luntane da u corpu, ùn si pò più trattà.

Cause di goccia

Quandu un pesciu hà gocce, e scale cumincianu à separassi da u so corpu

Sta malattia pò esse causata da vari motivi. Cum'è l'accennatu nanzu, pò accade da una mancanza d'alimentazione di i pesci, da una qualità scarsa di l'acqua, è da altre ragioni.

In quantu à i batteri chì causanu hidropsia, truvemu Aeromonas sp è Mycobacterium. Pò esse ancu causatu da qualchì tippu di virus o parassiti cum'è sp., Lernaea cyprinacea, Oodinium sp. L'Argulus sp. pò avè sfarenti patogeni in u so intestinu chì ponu esse intrudutti in i pesci per mezu di u so morsu.

Specie suscettibile à idropisia

panza gonfia di un pesciu cù goccia

Ci sò pesci chì sò più vulnerabili à vari tippi di malatie, batteri è virus. Se l'acqua in cui si trovanu i pesci hè di bona qualità, saranu megliu capaci di resistere à l'agenti infettivi chè se l'acqua ùn hè micca in bonu statu.

L'alimentazione hè abbastanza impurtante in relazione à sta malattia, se ùn manghjemu bè l'alimentu (almenu 5 minuti prima di dalli) si gonfia in u stomacu di i pesci è pò causà gravi prublemi di ostruzione intestinale pruvucendu cunsequenze cum'è goccia.

Ancu se tutti i tippi di pesci ponu soffre di idropisia, ci sò spezie chì anu una tendenza à soffre di sta malattia: Betta splendens, Trichogaster trichopterus, Colisa lalia, Helostoma temmincki, Macropodus concolor, Carassius auratus è varietà (Oranda, Testa di Leone, Tazza Rossa , Bubbles, Telescopic, ecc ...), Ciprinus carpio (Kois), Mollynesias, Guppys è alcuni Cichlidi.

Trattamentu per a gota

Per evità infezioni pussibuli o per influenzà altri pesci, duvemu separà i pesci malati da u restu di i pesci. Ideale, i pesci malati vanu in un altru acquariu induve si pò recuperà da solu.

A cosa principale per chì i pesci possinu guarì cù successu hè di trattallu u più prestu pussibule, postu chì se a malatia hè assai avanzata, ùn serà micca pussibule di curalla. Eseguendu 10% cambiamenti d'acqua ogni ghjornu, Per evità i prublemi di nitriti, nitrati, ammoniu o l'accumulazione di droghe in l'acqua, pudemu ancu prevene a ritenzione di fluidi in i pesci.

Se u prublema di a malatia deriva da l'intestini, i nostri pesci ùn seranu micca capaci di risponde à i so bisogni. Per aiutà i pesci à guarisce, duverebbe lasciallu dighjunà per 2 o 3 ghjorni, alimentendu lu pocu è lasciallu torna dighjunu. In questu modu, puderete regulà u vostru transitu intestinale è torna à cumincià à espellere i vostri rifiuti.

Per alimentà li bè è impedisce à i so prublemi di ritenzione di fluidi di cuntinuà, hè assai bè di alimentalli piselli bolliti senza pelle.

Se vulemu risultati più veloci, pudemu furnisce cun una cumminazione di antibiotici à spettru largu cù antiinflamatori, metronidazole (250 mg per 25-30 litri) è prednisone (5 mg per ogni 5 litri).

Se u pesciu sopravvive à tuttu què, è avete adupratu prednisone in u trattamentu. Eseguite 10% di cambiamenti d'acqua per 10 ghjorni prima di rimette i pesci in a cumunità, postu chì u prednisone hè un steroide, è una goccia brusca pò tumbà i pesci.

Bisogna à piglià in contu chì i pesci sò assai dilicati è chì devenu esse identificatu u più prestu pussibule, postu chì, à misura chì a malatia avanza, i danni seranu più gravi è ùn si puderà guarisce.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   MARCE GALLARDO dijo

    AVEMU PESCHI KOI IN UN STAGNU DI 5 ALTRI O MENU METRI OGGI RIMUVEMU 60 PER VENDELLI LI METTEMU IN CASTELLI DI PLASTICA, È I TRASPORTAMU. UN ALTRU CONTENITORE, INPROBABILMENTE CINCHI MORTI, LEGGU E CAUSE MA NON SOIO CHE COSA PUDE ​​SER L'ACQUA = _ + ... PER FAVORE AJUTATE