6 idee per decurà un acquariu

Fihgura cum'è decorazione per un acquariu

Ci hè una assai decorazioni chì sò grandi idee per decorà un acquariu, da scogli o bastoni à figure classiche cù petti è subacquei o più imaginativi, cum'è l'ananas induve stà SpongeBob.

Tuttavia, Ùn si tratta micca solu di sceglie i decori chì ci piacenu di più per u nostru acquariu, ma dinò di cunnosce quelli chì ùn pudemu micca mette, oltre à sapè cum'elli sò puliti è qualchì suggerimentu nantu à a dicurazione. Coperemu tuttu què in questu articulu. Inoltre, vi ricumandemu di leghje st'altru post decurendu u fondu di u nostru acquariu in casu chì vulete più idee.

Idee per decorà u vostru acquariu

U fondu di sabbia hè megliu per certi pesci

Senza dubbitu, decurà un acquariu pò esse una di l'attività più divertenti, postu chì pudemu schjarisce a vista di u nostru acquariu è banditelu essendu un locu simplice cù quattru ghiaie è una pianta di plastica appassita. À u cuntrariu, in u mercatu avemu assai opzioni:

Ghiaia o rena

A basa di ogni acquariu, letteralmente, hè ghiaia o rena, chì si mette nantu à u fondu. Mentre a ghiaia vene in forma di pietre (cun ​​un aspettu più naturale o culuritu, è di dimensioni diverse), a sabbia hè perfetta per quelli pesci chì tendenu à intarrà si o passanu a maiò parte di u so tempu in fondu in u so habitat. , cum'è l'anguille.

Tuttavia, qualchì volta a ghiaia hè a suluzione più bonain particulare per u nostru cunfortu. Per esempiu, unu di i più grandi inconvenienti di a sabbia hè chì a pulizia hè assai pesante, è chì tende à ghjunghje in ogni locu, allora duverete rimpiazzallu più spessu.

Inoltre, hè altamente raccomandatu di optà per materiali naturali, postu chì s'elli sò sintetichi o di vetru ùn permetteranu micca chì a bona flora batterica (ricordate, vitale per l'acquariu) emerga cusì faciule.

Logs

Se vulete dà à u vostru acquariu un toccu rusticu, pudete optà per i tronchi. Ci sò assai tronchi di bugie à a benda in i magazini d'animali o Amazon chì imitanu bè a natura, è, in più, essendu sintetichi ùn pudranu micca, ciò chì pò furnisce un riparu indefinitu per i vostri pesci.

Ancu s'ellu hè pussibule aduprà legnu naturale in un acquariu, duvete esse estremamente attenti, postu chì hè un prublema assai sensibile. Alcuni tippi di legnu, per esempiu, liberanu acidi in l'acqua chì ponu tumbà i vostri pesci. A maiò parte galleggianu, allora duverete trattà li prima o puntalli finu à u fondu cù una petra, per esempiu. Cusì, ùn hè micca cunsigliatu di aduprà legni chì avete raccoltu voi stessi, senza scopre a varietà è senza piglià in contu s'elli anu adupratu pesticidi.

I pianti

E piante Sò un'altra di l'idee più classiche per decurà u nostru acquariu. Pò esse artificiali o naturali, cumu si viderà quì sottu.

Piante artificiali

Senza dubbio sò i più faciuli da curà (basicamente perchè ùn anu micca bisognu di cura). Inoltre, tendenu à avè culori più culuriti è furniscenu riparu per i vostri pesci senza paura di influenzà negativamente a so salute. In più, ùn morenu nè marcenu, chì ponu liberà particelle in l'acqua chì elevanu u livellu di azotu, chì ponu stressà è rende i vostri pesci malati.

Piante naturali

Un ghjurnale cù i buchi per piattà i pesci

Ancu s'ellu ùn sò micca altamente raccomandati per i principianti, e piante naturali anu ancu i so vantaghji. Per esempiu, bè curatu per liberà l'ossigenu quandu si usa CO2, qualcosa chì hè sempre altamente raccomandatu per i vostri pesci (ricordate chì anu bisognu d'ossigenu per campà). Tuttavia, quandu cumprate e piante naturali, assicuratevi di vene in un vasu sterilizatu in modu chì ùn truvate micca stowaways, cum'è lumache, chì ponu invade u vostru acquariu.

Pietre

E petre, cum'è i tronchi, sò unu di i classichi per decurà qualsiasi acquariu. Li pudete truvà in parechji lochi è, in questu casu, l'usu di e petre naturali ùn hè micca periculosu cum'è quellu di i tronchi. Eppuru, per assicurassi chì sò sicuri da usà, immergili in acqua per pochi ghjorni è poi verificate chì u pH ùn sia micca cambiatu.

Un altru test per verificà chì a petra chì avete sceltu per u vostru acquariu ùn cuntene acidi chì ponu tumbà i vostri pesci, assai più veloce, hè versa un pocu d'acetu nantu à a petra. Se ùn fate nunda, u massu hè sicuru. D'altra parte, se bolle, cuntene acidi, allora ùn duvete micca aghjunghje lu in l'acquariu. Questa prova si pò ancu fà cù l'acidu cloridru, ma hè assai più periculosa (a vi dicu per sperienza: a mo surella, chì hè geologa, una volta lasciata una buttiglia piena d'acqua è sò guasi morta).

Una vasca di pesci cù piante artificiali

Decorazioni artificiali

E decurazioni artificiali sò in vendita in parechji lochi è, ciò chì hè megliu, sò cumpletamente preparati per esse immersi, allora ùn duverete micca soffre per i vostri pesci. È sì què ùn bastava, prisentanu una varietà stupente di figurette, principalmente trà i più classici (subacquei, cofre di tesori, navi affundate, caschi subacquei, rovine, edifici orientali, Buddha ...) à quelli più imaginativi (Stonehenge, ananas di SpongeBob, un Star Wars AT-AT, vulcani, funghi, cranii ...).

Carta dicurativa

Se vulete dà à u vostru acquariu un pocu di prufundità, i sfondi sò una soluzione. Ùn sò micca veramenti dipinti, ma sò una foto stampata, di solitu nantu à carta appiccicosa, chì pudete appiccicà à u fondu di l'acquariu (ovviamente à l'esternu). A grande maggioranza anu a forma di un fondu marinu, ancu se pudete truvà ancu di più originali cù fureste, cascate ... Ancu se ùn truvate micca e foto chì ti piacenu, pudete sceglie di stampà una. Hè altamente raccomandatu chì in questu casu u laminate, postu chì, ancu s'ellu hè fora di l'acqua, finisce per bagnassi.

Ciò chì ùn mette micca in un acquariu

E petre sò un classicu di a dicurazione

Ci hè una seria di materiali chì ùn hè micca cunsigliatu di mette in acqua, cum'è vedemu in seguitu, è chì pudete esse tentatu à sottumessu. Per esempiu:

Coral

U corallu hè bellu, ma hè abituatu à esse pienu di tossine è batteri chì pò arruvinà u vostru ecosistema marinu. Inoltre, u corallu mortu hà un culore sordu è abbastanza bruttu, povera cosa, dunque serà sempre più cunsigliatu di optà per una opzione artificiale ma più fresca è piacevule à l'ochju.

Elementi naturali micca trattati

Nanzu ti avemu datu uni pochi d'idee per trattà i tronchi è e petre naturali chì vulete aghjunghje à l'acqua. Tuttavia, sè ùn site micca sicuru è site un novu in questu campu, hè megliu andà per e pietre artificiali è i bastoni.

Decorazioni senza preparazione

Un indianu plasticu pò esse assai adorabile in u vostru acquariu, ma duvete esse cuscenti chì ùn hè micca una dicurazione trattata per esse immersa in acqua, cusì pò esse tossicu per i vostri pesci è e piante. A listessa cosa accade cù altre "decurazioni" chì ùn avete micca trattatu o chì ùn sò micca destinate cum'è tali, per esempiu, munete, minerali, vetru vernice ...

Cumu pulisce e decurazioni

Pesci chì nuanu trà e piante in u vostru acquariu

Ogni tantu, cum'è evidenti, duverete pulisce e decurazioni chì avete in u vostru acquariu. Per questu:

  • Prima, pulisce alghe è piante artificiali chì avete in l'acquariu senza caccià l'acqua è cù una spazzola. Ùn siate micca troppu grezzi se ùn vulete micca caricalli.
  • Allora, pulite a ghiaia da u fondu cun un vacuum di ghiaia. Cù stu metudu ùn pulirete micca solu e petre, ma puderete ancu prufittà ne per cambià o riempie l'acqua.
  • In modu, sè pulite i decori interni, ùn aduprate micca una spazzola assai dura sè ùn vulete micca grattà e figurette.

Ancu s’elli sò uni pochi di passi simplici, a verità hè chì hè una di e cose più laboreose quandu si mantene l'acquariu, ma assai impurtante per mantene una bona igiene.

Cunsiglii decorativi

Pietre di fondu

Infine chì u vostru acquariu hè geniale o cum'è una fusione cù mille cose chì i pesci ùn si vedenu mancu dipende solu da i soldi chì avemu spesu o da a quantità di figurette chì avemu messu. Per esempiu:

  • Cunsiderate u u spaziu chì hai è chì vulete mette (piante artificiali o naturali, figure ...)
  • S'ellu hè un ecosistema marinu, un tema oceanu serà megliu, mentre chì s'ellu hè acqua dolce, un fiume.
  • Pensate à chì tipu ghiaia o rena cunvene à i to pesci.
  • Ùn mette micca assai articuli inseme sè ùn vulete micca stressà i vostri pesci o avè un acquariu troppu pienu. E piante naturali anu ancu bisognu di più spaziu.
  • Cunsideratori aghjunghje un elementu cù fori induve u pesciu si pò piattà.
  • Un rapportu chì funziona assai bè hè di sceglie di mette un grande pezzu in u centru è un coppiu di più chjucu à l'estremità.
  • Di tantu in tantu hè Hè cunsigliatu di spustà e figurette è e decurazioni in fondu à l'acquariu (ovviamente questu ùn vale micca per e piante naturali) per dà varietà per voi è i vostri pesci.

Speremu chì queste idee per decorà un acquariu anu servutu da guida per rende u vostru veramente bellu. Diteci, avete mai decoratu un acquariu o vi sentite persu? Site più di piante naturali o artificiali? Ci hè una dicurazione chì ti piace in particulare?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.