Cumu identificà un pesciu malatu

pesciu malatu

In a maiò parte di i pesci chì avemu in l'acquariu pudete dì chì hè malatu solu da a visione è u cumpurtamentu di u listessu. Ancu se dopu ci sò segni evidenti, da chì a malattia hè identificata. Quandu si parla di un pesce malatu hè perchè avemu rimarcatu chì hà mudificatu u so cumpurtamentu abituale, è da quì, passemu à identificà a malatia per ristabilisce a salute di u pesciu.

A colorazione, u modu di natà, a voracità o l'assenza di questu, u ritruvamentu, l'alette piegate, l'isolamentu di u bancu, a nuvola irregulare, determinanu, hè anormale è dunque ci vole à rimedia, secondu a spezie di pesci.


Ci sò cumpurtamenti anormali chì indicanu chì u pesciu hè malatu è chì sò cumunu in tutti i pesci. Rifiutu di l'alimentu abituale, alette piegate, nuoto irregulare o isolamentu in i cantoni di l'acquariu, muvimentu avanti è avanti, strofinendu contr'à e petre, oggetti o pavimentu di l'acquariu, respirazione agitata è mancanza di reazione quandu pruvemu à catturalli cù una rete.

Quandu un pesciu cambia di culoreSe u cambiamentu hè circustanciale ùn ci duviamu micca inchietassi, ma s'ella persiste, parleriamu di una malattia è osservavamu i pesci per rilevalla. Puderiamu parlà di anemia, postu chì produce decolorazione in i pesci, sia per a mancanza di ossigenu in l'acquariu sia per a poca illuminazione di u so sistema o un parassita chì si hè stallatu nantu à a pelle.

Se u pesciu hà u panza affunditaParleriamu di malnutrizione, rachitismu è tuberculosi. A panza gonfia Puderia esse una stinzia di l'intestinu, ascite, o idropisia. L'ultime duie malatie sò gravi, postu chì sò produtte da attacchi di batteri, qualchì volta assuciati à a miscobatteria, chì hè altamente contagiosa è difficiule da curà.

Hè impurtante nutà chì in casu di qualsiasi anomalia chì vedemu in i pesci duvemu isulà lu da u restu di i pesci finu à chì cunnosci u vostru diagnosticu è trattassi a malattia.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.