Nè mancanza nè eccessu di ossigenu in l'acquariu

bisognu di ossigenu in i pesci

Quandu cuminciamu à preparà l'acquariu per chì i nostri picculi animali domestici possanu campà in boni cundizioni, avemu bisognu di cunnosce a quantità di ossigenu chì l'acqua deve avè per chì possanu avè una bona salute. Una di e cause principali perchè i pesci si ammalanu hè dovuta à a mancanza o l'eccessu di ossigenu scioltu in l'acqua. Dunque, hè di primura cunnosce i bisogni di ossigenu chì l'acquariu hà bisognu per chì i pesci possinu campà in bona cundizione.

In questu articulu vi diceremu ciò chì hè u prublema di mancanza di ossigenu è cumu ùn avè nè mancanza nè eccessu di ossigenu in l'acquariu.

Prublemi d'ossigenu in acquari

ossigenazione in acquari

Una di e cause principali chì pò causà chì i pesci si ammalanu pò esse in ossigenu. Soprattuttu questu accade perchè l'acquariu ùn hè micca regulatu bè è manca di questu equilibriu chì i pesci anu bisognu di avè un habitat senza prublemi è senza malatie.

Una di e cause principali chì pò accade chì i pesci mancanu d'ossigenu pò esse una scarsa regulazione di l'aria artificiale, per u più injettata da pompe o bolle. Sì accussì l'acqua seria più cà inquinata da impurità chì limitanu l'ossigenu.

Tuttu què derivatu da u fattu chì l'acquariu pò esse sovraccaricatu cù assai pesci per un picculu accintu, questu, oltre à limità a libertà di muvimentu, impedisce un'ossigenazione curretta.

Per sapè se i pesci anu una mancanza di ossigenu, noteremu cumu si mantenenu nuatu à a superficia per un bellu pezzu, è secondu e spezie ponu pruvà à saltà fora di l'acquariu per piglià l'ossigenu.

D'altra parte, l'ossigenu in eccessu ùn hè micca beneficu per a vita di i pesci, un eccessu di questu produce disordini gravi cum'è a malattia cunnisciuta cum'è "embolia di l'aria".

Perchè si faci una saturazione d'ossigenu? Se in l'acquariu avemu un habitat cù piante chì facenu bè u so travagliu, ùn ci serianu prublemi per regulallu. Ma se l'acquariu hè sottumessu à assai sole, cambiemu a temperatura di l'acquariu è e piante aumenteranu l'ossigenu da per sè., alterendu cumpletamente a vita di i pesci. Precisamente u riscaldatore hè indicatu per regulà a temperatura di u listessu, dunque evitemu di espone li à a luce solare.

Noteremu chì i pesci anu un ossigenu eccessivu se vedemu chì piccule bolle sò produtte in e so alette, allora i pesci devenu esse trasferiti in una vasca di pesci cù l'acqua ossigenata in a so proporzione, se à u cuntrariu ùn ci ne rendemu contu, u u pesciu more.

Nè mancanza nè eccessu di ossigenu in l'acquariu

bolle d'aria

Duvemu sapè chì un pesciu deve respirà ossigenu scioltu in l'acqua in praticamente tutti i casi. Per questa ragione, pare essenziale chì a nostra acqua abbia abbastanza ossigenu per sti organismi per campà in ella. Tenite à mente chì a quantità di ossigenu scioltu hà da cambià sicondu u numeru di pesci è a dimensione di l'acquariu. Se l'acquariu hè caldu o caldu Hè necessariu sapè chì a solubilità di i gasi hè inferiore à quella attuale di l'acquari d'acqua fredda. Ciò face chì i pesci d'acqua tropicale anu menu ossigenu di quelli chì nuanu in acque fredde.

Un esempiu di pesciu chì stà in acqua più fresca è più ossigenata sò e truite. U vulume di ossigenu scioltu in aria hè menu di quellu scioltu in u stessu vulume d'acqua. Da questa idea pudemu estrà l'impurtanza di mantene l'aquarium ben ossigenatu ma micca eccessivamente.

Cum'è i nostri acquarii sò sistemi chjusi in i quali ùn ci hè micca muvimentu di l'acqua, simu noi chì duvemu pruduce una diffusione d'ossigenu in continuu. Unu di i modi hè di installà un aquarium ossigenatore. L'ossigenatore di l'acquariu hè incaricatu di generà bolle chì sò un modu per rompe a superficia di l'acqua è esse capace di spustallu per intrappulà l'ossigenu da l'aria. Dunque, duvemu sapè chì a quantità di bolle chì crescenu dipenderà da a percentuale di ossigenu scioltu in l'acqua. Nap A quantità di bolle hè chjuca, a quantità di ossigenu scioltu in l'acqua serà bassa. Se avete una dumanda abbastanza alta di ossigenu, averete cundizioni carenti di ossigenu è u pesciu pò soffocà.

Per sapè què, duvemu cunnosce più o menu i bisogni di ogni tippu di pesce secondu l'acqua è a quantità di elli. U rumu di l'ossigenatore hè un fattore da tene in contu. Ci sò numerosi tippi di ossigeno di l'acquariu secondu u so prezzu è a so qualità. L'idea hè di cumprà pompe silenziose postu chì assai altri facenu un rumore significativu chì pò creà disconfort in i pesci.

Modi per ossigene l'acquariu

nè mancanza nè eccessu d'ossigenu in l'acquariu

U filtru stessu per pulisce l'acqua pò serve per ossigene l'acquariu. Se u filtru hè abbastanza putente per move u vulume d'acqua in u vostru tank, pudete puntà l'acqua versu a superficia. Hè necessariu assicurà chì l'acqua ùn schizzi per ùn cumincià à sviutà l'acquariu è evità u rumu inutile. Mette u filtru in modu chì oscilleghja nantu à a superficia hè abbastanza per ossigene l'acquariu. Pudete ancu prufittà di un filtru internu chì avete abbandunatu per pudè spustà a superficia di u pozzu d'acqua. Hè cusì chì ottenemu chì a capacità d'ossigenazione pò aumentà.

Un altru modu per ossigene l'acquari hè per mezu di e piante ossigenante. E piante aiutanu à l'ossigenazione di i stagni è di l'acquari. U peghju hè chì furnisce solu più ossigenu durante u ghjornu. Hanu bisognu di una quantità adatta di luce è di diossidu di carbonu per fotosintetizà. E piante respiranu di notte, questu significa chì cunsumanu ossigenu. Inutile aduprà un dispositivu per ossigene l'acquariu è impedisce à i pesci di soffre di mancanza di ossigenu.

In cunclusione pudemu dì chì a respirazione hè un prucessu vitale per a vita in i pesci è dunque hè impurtante di ossigene l'acquariu currettamente. Spergu chì cù queste informazioni pudete amparà di più nantu à cume ùn avè una mancanza o un eccessu di ossigenu in l'acquariu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Fernando GA dijo

    Ti ringraziu assai ...
    Aiutami à vede perchè dui altri pesci sò morti: '(

  2.   Juan Carlos dijo

    Aghju ossigenu u mo acquariu cù un filtru di zainu nunda di più, aghju cacciatu a mo pompa d'ossigenu è u diffusore ... Hà travagliatu bè per mè ... Solu un grande scalare hè nantu à a superficia per un bellu pezzu, ancu se questu hè statu ancu fattu prima di caccià a pompa è u diffusore .... Aumenta u flussu di u filtru à u saccu da manera chì a superficia abbia più muvimentu ... Cummenteraghju se stu scalare «migliora»