Carpa

Carpa

Quandu si tratta di interessassi à acquistà una certa varietà di pesci da aghjunghje à u nostru acquariu, una gamma gigantesca di razze si apre davanti à noi, chì e so dimensioni, culori, ecc., Sò veramente disparate. Tuttavia, in questa ricca diversità, ci hè un pesciu chì si distingue sopra u restu per via di caratteristiche chì l'anu resu pupulare. Parlemu di e Tende, unu di i pesci d'acqua fredda più cumuni

Caratteristiche di u pesciu carpa

A Carpa cumuna (Cyprinus carpio) hè uriginaria di i cuntinenti europei è asiatichi. Hè unu di i pesci d'acqua dolce più resistente è megliu adattatu à u locu duv'è tù campiHè per quessa ch'ella hè riesciuta à cunquistà praticamente tutti i scorni di a pianeta è hà guadagnatu u "privilegiu" d'entrà in a lista di e 100 spezie aligene invasive più dannose in u mondu secondu l'Unione Internaziunale per a Conservazione di a Natura.

Di solitu, i campioni adulti righjunghjenu una lunghezza chì varieghja trà u 60 è 90 centimetri, è un pesu chì hè intornu 9 chilò.

Sapete quantu campa un pesciu grande tenda? Si stima chì alcuni esemplari, s'elli godenu di certe condizioni durante a so vita, ponu ghjunghje à 1.2 metri è pesà 40 kg, è superà i 60 anni, guasi nunda! Sopraviverebbenu ancu in acque stagnanti è pocu salmatiche fintantu chì si trovanu in un intervallu di temperatura trà 17 è 24 ºC.

Pesci carpa

Sò principalmente onnivore, è a so dieta si compone di piante acquatiche, insetti, picculi crustacei, ecc. A stagione di ripruduzzione principia in primavera, è si svolge in acque basse è dense.

E femine si mettenu à pusà Oghji 300.000 chì, secondu a temperatura di l'acqua, pò sbuccà dopu à 3-4 ghjorni.

Sia masci è femine ghjunghjenu à a maturità sessuale à 4 anni. Ancu se, a priori, ùn hà micca culori assai vistosi, in Cina è, più specificamente in Giappone, anu riesciutu attraversu l'allevu in cattività per dà nascita à una nova varietà o razza di culori brillanti è vivi, di dimensioni più chjuche, cunnisciuta cum'è Pesce.

Pesciu Kois

Koi fish

I Koi, à u cuntrariu di altre spezie surelle chì u successu hè venutu da u settore di a caccia è di a pesca, sò diventati pupulari cum'è animali domestici. Cum'è curiosità, Koi in giapponese significa "amore" o "affettu", è l'allevu di questi animali hè cresciutu significativamente à l'iniziu di u XNUMXu seculu, quandu i stagni koi giapponesi in cui a carpa culurita hà purtatu bellezza diventonu assai famose. . À tal puntu chì sti stagni si sparghjenu in diversi paesi fora di u territoriu asiaticu, è ancu a figura di u allevatore prufessiunale di carpe.

Cumu cura di i nostri Kois o Carpe?

Cumu l'anu dettu, i Kois sò diventati u pesciu casanu per eccellenza. À tal puntu, chì hè u più raccomandatu per tutti quelli chì principianu in stu maravigliu passatempu è chì volenu pruvà una spezia chì richiede poca cura, hè colpente sia in aspettu sia in culore, è hè una garanzia di successu in i so acquari è stagni.

I pesci Carp o Kois anu una predilezione per i parti media o bassa da u locu duv'elli sò, sempre ascendendu à a superficia per alimentassi. Pò campà in picculi gruppi, cù un massimu di 6-7 individui. Benintesa, deve esse nutatu chì certe volte ponu manifestà un caratteru viulente, in particulare cù e spezie più chjuche. Sta circustanza hè accentuata in quelli acquari chjuchi è densamente populati, in i quali hè faciule d'osservà cumu sti pesci anu prublemi di aggressività. Dunque, ùn hè micca cunsigliatu di allughjà li in piccule vasche di pesci, cum'è quelle tipiche tonde, o in quessi acquarii induve convivenu cun un gran numeru di esemplari. Questu ferà ancu u vostru sviluppu u megliu pussibule. U spaziu hè vitale per questi pesci, è per quessa l'acquari sò raccomandati uguale o più grande di 90 litri d'acqua.

A temperatura di l'acqua ùn deve micca esse un prublema maiò, postu chì avemu digià rimarcatu chì st'animali si adattanu assai bè à e cundizioni climatiche. Benchì, data a scelta, ste piccule tende toleranu megliu u fretu, finchè hè moderatu, cà u calore, postu chì e alte temperature ponu purtà à carenze di ossigenu in l'acqua chì, logicamente, diventerianu letali per i so inquilini. Ci sò stati casi in stagni induve sti picculi animali anu suppurtatu ancu e gelate.

In quantu à l'alimentariu, hè digià statu dettu chì sò omnivori (più vicinu à i carnivori), allora ùn impastate micca. Cù u alimentu in forma di fioccu chì truvemu in ogni stabilimentu specializatu in animali, basta. Ma se vulemu chì godinu di una dieta più ricca è più variata, li pudemu furnisce cù alcuni cibu vivu cum'è e larve di insetti minusculi chì sò aduprati per a pesca. Inoltre, qualchì supplementu vegetale ùn face mai male, ancu furnisce ligumi naturali, in quale osserveremu cumu elli stessi piglianu picculi morsi. Duvete sapè chì d'inguernu, Kois è e piccule carpe entranu in un prucessu di letargia, induve a so attività hè ridutta assai, ciò chì implica una diminuzione di u metabolismu è, di cunsiguenza, di l'appetitu di l'animali. Se osservemu chì quandu l'alimenta, ùn cunsuma micca l'alimentu o u face in quantità assai chjuche, ùn hè micca cunsigliatu d'insiste, ancu menu preoccupatu, postu chì manghjà in eccessu pò comportà cunsequenze fatali.

Un altru prublema assai impurtante hè u filtru di l'acqua. Detta filtrazione in u nostru acquariu o stagno deve esse fatta in un modu esternu. Se i nostri pesci sò in un picculu acquariu senza filtru, duvemu fà frequenti cambiamenti d'acqua, postu chì sta spezia genera una grande quantità di rifiuti chì svalutanu assai a qualità di l'ossigenu immagazzinatu in l'acqua. Ricumandemu di scumette nantu à un filtru esternu cum'è questi.

Varietà è spezie di pesci Carp

coda di velu

In u mercatu ci hè offerta una larga varietà di spezie di pesci di carpa per u nostru acquariu. Malgradu esse listesse spezie, ci ne hè parechje spezie di pesci Tenda in cui i culori è e forme sò di solitu assai sfarenti. Cunnisciutu cum'è "Cometa americana" Hè a varietà a più diffusa perchè richiede u menu cura. E so alette ùn sò micca allungate è u so corpu hè più finu. Hè seguitatu da "Ryukin" o "Cuda di u Vele", chì hà alette abbastanza longhe è un corpu grassone. Assai simili à quessi ultimi sò u "Praying" è u "Testa di Lione", benchì ste spezie portinu papille cefaliche assai caratteristiche. Questi trè, cum'è dicemu, sò i più diffusi, ma assai altri di grande bellezza ponu esse aghjuntu à elli.

Articulu ligatu:
A legenda di i pesci Koi

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

19 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Liz sifuentes dijo

    Aghju duie tende cum'è l'aranciu in a prima maghjina, solu ùn sò micca arancioni, sò d'argentu, u prublema hè chì una di elle si face rossa è ùn sò micca perchè, se hè una malattia o cibu, l'altra tenda hè u listessu culore argentu

    1.    DIEGO dijo

      Salute Liz.
      In principiu, sta spezia hè carpa, micca carpa, anu assai in cumunu, ma sò assai sfarenti l'una di l'altra. Per esempiu, custattate chì una carpa ùn hà mancu una caspa è ùn sò micca culurite ,. D'altronde, u carpin si è sò ancu spezie di parechji culori è anu ancu duie code, sò tipiche di a Cina. in fatti sò allevati per u cunsumu umanu.
      A carpa anch'ella, ma hè diversa ... quantunque pruvaraghju à risponde à a to dumanda.
      Duvete piglià in contu chì tutti i pesci in cattività anu bisognu di avè abbastanza ossigenu in l'acqua, hè necessariu chì pruvate à ossigene l'acqua per mezu elettricu (dispositivi).
      A volte puderia ancu esse l'alimentu chì ùn hè micca cumpletu.
      L'acqua di u rubinettu hè pessima per via di u so eccessu di calce è di cloru.
      Suggerimentu: cambià u stagnu è pruvate à cambià l'alimentu, vi cunsigliu ancu di cunsultà un spezialistu è micca quellu chì dice di sapè.

  2.   DIEGO dijo

    A CARPA COMUNE HÈ UNU DI L'ANIMALI CH P POSSIBILE Pochi POPULI HANU avutu L'OPPORTUNITÀ DI VEDE IN UN FORMULU FORA. ATTENDU CH'È UN ANIMALE CH AR ARRIVA HÀ RIGUITU TAGLIE CHE È DIFFICILE DI CREDE

    1.    Annette Alvarez dijo

      Salutu, sò un acquarellu intitulatu, vi possu dì chì golfhis o pesci rossi, ch'elli sianu cumeti o coda sfocata, sò cruci genetichi. Pudete cumprà un campione cù certe caratteristiche è culore, per mudificà cù u tempu pò cambià a so morfologia è u culore ancu postu chì u culore hè ottenutu da i so genitori è antenati per elli. Hè cum'è pregà chì ci sia qualchì metamorfosi chì a faci cresce troppu grande è pò ostaculà a visione. In questu casu, l'interventu chirurgicu deve esse effettuatu è u surplus eliminatu. Aghju fattu uni pochi di corsu mentre sottu anestesia è si face nantu à un tavulinu fora di l'acqua cù e precauzioni adatte. In tutti sò avutu un successu cumpletu. Puderia ancu uttene una cista in qualchì parte di u corpu chì hè più delicata da rimuovere cù più rischi. Spergu chì sta rivista vi serve. Sò da l'Uruguay ogni dumanda à u vostru cumandu. Saluti Annette

  3.   DIEGO dijo

    Liz, ùn ti scurdà chì a temperatura di l'acqua deve esse bassa è u stagnu più grande è cù i so cumpunenti currispundenti per a so longa vita.
    Un salutu cordiale.

    1.    Horace Paez dijo

      Vogliu pesci per ciprinidi, ci sò parechje varianti di carpa è barbu, in una vita normale è micca ingrassati per a pesca di carpe una carpa pò ghjunghje à 30Kg. Ci sò 47 ma sò dighjà obesi (per via di i boilis). In faccia pudete vede e mo foto di alcune grandi spezie. facebook com / flyfishingsevilla

  4.   Fabian dijo

    Liz: senza scredità e risposte precedenti ci ponu esse diverse ragioni, ùn sò micca quanti anni anu i vostri pesci ma se anu menu di 3 anni ci hè qualcosa di assai impurtante da piglià in contu postu chì hè assai normale, sia in u casu di carpa cumuna o di koi Cum'è in i pesci rossi in guasi tutte e so varietà da a so nascita à circa dopu à 3 anni di vita, i cambiamenti di culore custanti sò tutalmente nurmali, parechje volte aghju sceltu picculi pesci x u culore ma in a maiò parte di i casi u cambiamentu di culore finu à più tardi i so 3 anni di vita, è in u mo casu persunale a grande maggioranza tendenu à piglià culori rossu o cumplettamente aranciu

  5.   Fabian dijo

    3 esempii, un giallu cù aketas è u schernu neru, finiscu cumpletamente aranciu, aranciu cù pinne nere oghje hè tutalmente aranciu, aranciu cù una linea nera à mezu à u corpu, oghje hè praticamente tuttu neru eccettu per qualcosa d'aranciu forte chì cunserva in testa, i 3 sò carassius o (pesci rossi) di a varietà cumuna chì hè u mo preferitu

  6.   JULY dijo

    Bonghjornu HÀ UNA LUNGHEZZA 1M D X 0.40 CN D ALTA E 030 D LARGA
    POGHJU À MISU UN PISCU CARPU UN VECINU MI DÀ DIGI CH'HANU UNA PISCINA COMPLETA E MANGIANU ALIMENTU DI CAT.

  7.   Patrick dijo

    Salutu, aghju fattu solu un stagnu di 2000 litri circa è aghju compru 6 pesci di carpa ma per una settimana chì l'aghju avutu si sò mossi assai pocu, li aghju manghjatu una volta à ghjornu cù cibu per koy. Serà nurmale ch'elli sianu cusì calmi? Cum'è un datu in più in a mo cità Santiago di Cile ci sò 14 gradi in u ghjornu è circa 7 gradi in a notte, simu in autunno.

  8.   facundu dijo

    Sò di a cità di bahia biancu à u sudu di a pvcia di bs as, argentina ... a mo dumanda hè nantu à l'alimentazione di a carpa in l'invernu, so chì in paesi cum'è a Spagna li pescanu cun grande fretu, quì aghju pruvatu è Ùn sò micca statu in gradu di ottene ne ... a mo dumanda hè se ci sò e pussibilità di pudè piscalli o hè impussibile, grazie assai

  9.   Ana Lilia dijo

    Salutu, aghju un pesciu cum'è quellu giallu chì si dice hè koi d'oru è vogliu sapè s'ellu cresce assai

  10.   dolly dijo

    Quantu geni a carpa hà nantu à u cromusomu 1?

  11.   Ghjuvanni dijo

    Mi piacerebbe sapè s'elli anu in vendita pesci di carpe cileni, quellu chì esiste in e dighe di u Cile

  12.   RAUL RAMOS dijo

    Chì pò accade se i mette in una piscina in disuso, l'acqua hè stata stagnata da 4 anni, aghju pruvatu u PH, è hè perfetta, m'anu dettu di mette un aeratore, perchè ùn hà micca un filtru, a piscina hà circa 5000 litri, hè cù menu di a metà di a PISCINA.

  13.   Lorena dijo

    Bonghjornu, aghju un stagnu cun abbondante carpa, aghju bisognu di fà riparazioni in u stagnu allora duveraghju rimuoverli, mi piacerebbe raccomandazioni di chì tippu di serbatoiu duverebbe localizzallu mentre effettuu e riparazioni di u stagnu è quantu hè u tempu massimu raccomandatu.

  14.   David bravo morales dijo

    Ciao, mi piacerebbe sapè se u mo pesce koi danneghja altri tippi di pesci perchè hè chì un altru di u mo pesce cun faccia di leone hè in morte è ùn sò micca perchè. Grazie.

  15.   Denis dijo

    Salute, i pesci carpiani anu bisognu d'ossigenu

  16.   Denis dijo

    Salutu, i pesci carpiani anu bisognu d'ossigenu, u mo pesciu nata assai è à a superficia vogliu sapè s'ellu ne hà bisognu per pudè aiutallu, ùn mi piace micca chì l'animale soffre ancu s'ellu hè un pesciu, mi sentu triste per sapete chì qualcosa di male li accade.