Pruvenza di Aquarium

Pruvà l'acqua hè di primura per a salute di i vostri pesci

I test di l'acquariu ùn sò micca solu raccomandati, ma ponu esse cunsiderati obbligatori per mantene a qualità di l'acqua è assicurà a salute di i nostri pesci. Semplici è assai veloci da aduprà, sò un strumentu chì aiuta sia i principianti sia i prufessiunali in acquarismu.

In questu articulu vedemu alcune di e dumande più utili nantu à i testi di l'aquarium., per esempiu, à chì serve, cumu sò aduprati, chì parametri misuranu ... È, incidentalmente, vi raccomandemu di fighjà dinò st'altru articulu CO2 per acquarii, unu di l'elementi prisenti in l'acqua chì deve esse cuntrullatu.

A cosa serve un test di l'acquariu?

Pesci chì nadanu in un acquariu

Sicuramente avete digià capitu, sì avete un acquariu, chì a qualità di l'acqua hè vitale per mantene a salute di i nostri pesci. Questi animali sò assai sensibili, dunque ogni cambiamentu in u so ambiente (è, ovviamente, u so ambiente più vicinu hè l'acqua) pò purtà à prublemi di salute è ancu peghju in certi casi.

I test di l'acquariu sò aduprati precisamente per quessa, in modo da sapè in ogni mumentu se a qualità di l'acqua hè bona. Per scopre, duvete tene cuntrollati i livelli di nitritu è ​​ammoniaca, frà altri. Cumu vedemu, i testi di l'acquari ùn sò micca fatti solu a prima volta chì ci mettimu acqua, ma sò ancu una parte regulare di u so mantenimentu.

Cumu fà un test di l'acquariu

I pesci sò sensibili à qualsiasi cambiamentu in l'acqua

Ancu sì in certi magazini d'animali pruponenu a pussibilità di pruvà l'acqua in u vostru acquariu, quì ci hà da cuncentrà ci nantu à i kit chì permettenu di fà u vostru propiu test in casa chì, per ragioni evidenti, sò quelli chì vi ponu causà u più dubbitu, soprattuttu sì site un novu in acquarismu.

U funziunamentu di e prove hè abbastanza sèmplice, postu chì a maiò parte cunsiste à piglià un campione di l'acqua. Stu campionu hè culuratu (sia per gocce, sia per immersione di una striscia, o semplicemente dandovi i numeri) è duverete paragunallu cù una tavula, inclusa in u pruduttu stessu, chì vi permetterà di verificà se i valori sò curretti.

Tipi di test di acquari

E prove di l'Aquarium seguenu un codice di culore

Cusì, ci hè trè grandi modi per fà un test di acquariu, secondu u tippu di kit: per strisce, cù gocce o cù un dispositivu digitale. Tuttu pò esse altrettantu affidabile, è aduprà unu o l'altru dipenderà da i vostri gusti, da u situ chì avete o da u vostru budgetu.

Strisce

I test chì consistenu di un kit di strisce sò assai faciuli da aduprà. Normalmente, ci sò parechje strisce in ogni buttiglia è u so funziunamentu hè estremamente simplice, postu chì cunsiste solu à sprufundà a striscia in l'acqua, scuzzulalla è paragunà u risultatu cù i valori chì sò specificati nantu à a buttiglia. Inoltre, assai di e marche chì vendenu stu tipu di test includenu una app cù a quale pudete almacenà i risultati è paragunalli per vede l'evoluzione di l'acqua in u vostru acquariu.

Gocce

I test di liquidi sò l'altru ottimu modu per analizzà a qualità di l'acqua in u vostru acquariu. Subitu subbitu, anu più impattu chè e strisce, postu chì sò custituiti da assai tubi vioti è vasetti pieni di e sostanze. cù quale avete da pruvà l'acqua (qualcosa da tene à mente se ùn vulete micca chì e prove occupanu assai spaziu). Tuttavia, l'operazione hè simplice: basta à mette un campione d'acqua di l'acquariu in i tubi è aghjunghje u liquidu per verificà u statu di l'acqua.

Se sceglite stu test, in più di affidabilità, assicuratevi chì include adesivi per identificà ogni tubu È cusì ùn vi cunfundite micca accidentalmente quandu fate u test.

Digital

Infine, i testi di tippu digitale sò, senza dubbitu, i più precisi di u mercatu, ancu s'elli sò ancu di solitu i più cari (ancu, ovviamente, duranu assai più). U so funziunamentu hè ancu assai simplice, postu chì basta à mette a matita in l'acqua. Tuttavia, anu un prublema: ci sò parechji mudelli chì cunsistenu simpliciamente in un test di PH o à u massimu di altri parametri più semplici, chì, malgradu esse assai precisi, lascianu fora altri elementi chì pudemu esse interessati à misurà.

Chì parametri sò cuntrullati cù un test di l'acquariu?

Un pesciu rossu chì nata daretu à u vetru

A maiò parte di e prove di l'aquarium Includenu una seria di parametri da misurà è sò ciò chì determinanu se l'acqua chì avete in u vostru acquariu hè di qualità. Dunque, quandu cumprate stu tipu di test, assicuratevi di misurà e seguenti sostanze:

Cloru (CL2)

U cloru hè una sustanza chì pò esse incredibilmente tossica pè i pesci è ancu causanu a morte s'ellu ùn hè micca in parametri minimi. Inoltre, a vostra membrana di osmosi inversa pò esse sopraffatta è u peghju hè chì si pò truvà in lochi vicini cum'è l'acqua di u rubinettu. Mantene i livelli di cloru in u vostru acquariu da 0,001 à 0,003 ppm per chì a qualità di l'acqua ùn soffre.

Acidità (PH)

L'acquari piantati seguitanu parametri diversi

Avemu digià dettu chì i pesci ùn sustenenu micca i cambiamenti in l'acqua, è u PH ne hè un bon esempiu. Stu paràmetru misura l'acidità di l'acqua, chì, se subisce un picculu cambiamentu, pò causà un grande stress à i vostri pesci. è ancu causalli morte, povere cose. Hè impurtante d'avè un nivellu chjaru di PH ancu quandu ghjunghjite da u magazinu di l'animali: duverete abituà i vostri pesci misurendu u PH di u magazinu è acclimatenduli à pocu à pocu à quelli di u vostru tank.

Inoltre, l'acidità di l'acqua ùn hè micca un paràmetru fissu, ma cambia cù u tempuQuandu i pesci si nutriscenu, cacanu, e piante sò ossigenate ... dunque, duvete misurà u PH di l'acqua in u vostru acquariu almenu una volta à u mese.

El U livellu PH chì hè raccomandatu in un acquariu hè trà 6,5 è 8.

Durezza (GH)

A durezza di l'acqua, cunnisciuta ancu GH (da l'inglese durezza generale) hè un altru di i parametri chì un bon test di l'acquariu vi aiuterà à calibrà. A durezza si riferisce à a quantità di minerali in l'acqua (in particulare calciu è magnesiu). A cosa cumplicata di stu parametru hè chì secondu u tippu di acquariu è i pesci chì avete, una misura o un'altra serà raccomandata. I minerali prisenti in l'acqua aiutanu a crescita di e piante è di l'animali, hè per quessa chì i so parametri ùn ponu esse troppu bassi o troppu alti. I raccomandati, in un acquariu d'acqua dolce, sò livelli da 70 à 140 ppm.

I pesci sò prestu sopra

Cumposti di nitritu tossicu (NO2)

U nitritu hè un altru elementu cù u quale duvemu esse attenti, postu chì i so livelli ponu scalà per vari motiviPer esempiu, da un filtru biologicu chì ùn funziona micca bè, da avè troppu pesci in l'acquariu o da alimentallu troppu. U nitru hè ancu difficiule da riduce, postu chì si ottiene solu attraversu cambiamenti d'acqua. Hè assai cumunu di truvà livelli alti di nitriti in novi acquari, ma dopu à u cicculu duverebbenu calà. In realtà, i livelli di nitriti devenu sempre esse à 0 ppm, ancu ancu 0,75 ppm ponu stressà i pesci.

Cause di alghe (NO3)

NO3 ancu hè cunnisciutu cum'è nitratu, un nome assai simile à u nitritu, è in fatti sò dui elementi cù una relazione assai stretta trà elle, postu chì u nitratu hè u risultatu di u nitritu. Per furtuna, hè assai menu tossicu chè u nitru, ancu se duvete ancu verificà u so livellu in l'acqua per ch'ellu ùn perda micca a qualità, postu chì, cum'è u PH, NO3 apparisce ancu, per esempiu, per via di a decomposizione di l'alga. I livelli ideali di nitrati in un acquariu d'acqua dolce sò menu di 20 mg / L.

Stabilità PH (KH)

Un pesciu in un acquariu d'acqua salata

KH misura a quantità di carbonati è bicarbonati in acquaIn altre parolle, aiuta à neutralizà l'acidi chì u PH ùn cambia micca troppu rapidamente. À u cuntrariu di l'altri parametri, più alta hè a KH di l'acqua, megliu serà, perchè significherà chì ci hè menu probabilità chì u PH cambi brusquement. Cusì, in acquarii d'acqua dolce u raportu KH raccomandatu hè 70-140 ppm.

Diossidu di carbonu (CO2)

Un altru elementu vitale per a sopravivenza di un acquariu (in particulare in u casu di quelli piantati) hè CO2, vitale per e piante à realizà a fotosintesi, ancu se tossica per i pesci à livelli troppu alti. Ancu se a concentrazione raccomandata di CO2 dipenderà da parechji fattori (per esempiu, se avete piante o micca, u numeru di pesci ...) a media raccomandata hè 15 à 30 mg per litru.

Quante volte duvete pruvà l'aquarium?

Un saccu di pesci chì nuanu in un acquariu

Cum'è l'avete vistu in tuttu l'articulu, hè assai impurtante di fà una prova per l'acqua di l'acquariu ogni tantu, ancu se tuttu dipende da l'esperienza chì avete nantu à u sughjettu. Per l'iniziativi, per esempiu, si raccomanda di testà l'acqua ogni dui o trè ghjorni, cum'è dopu avè cicculatu un novu acquariu, mentre per l'esperti u test pò esse allargatu à una volta à a settimana, ogni quindici ghjorni o ancu un mese.

Best Aquarium Test Marchi

Ancu sì ci sò parechji testi di acquari in u mercatuHè impurtante di sceglie unu chì sia bonu è affidabile, altrimenti ùn ci ferà tantu bè. In questu sensu, si distinguenu duie marche:

tetra

Tetra hè una di e marche chì sò sempre state presenti in u mondu di l'aquarismu. Fundatu in u 1950 in Germania, si distingue micca solu per e so strette strette per pruvà l'acquariu è l'acqua di u stagnu, ma dinò per una larga varietà di prudutti chì includenu pompe, decorazioni, alimenti ...

JBL

Un'altra marca tedesca di grande prestigiu è affidabilità, chì hà principiatu in 1960 in un picculu magazinu specializatu. I test di l'acquariu JBL sò assai sofisticati è, ancu se anu un mudellu cù strisce, a so vera specialità hè in i test di goccia, di i quali anu parechji pacchetti assai cumpleti, è ancu buttiglie di sustituzione.

Dove cumprà testi di acquari economici

Cumu si pò imaginà i test di l'acquari sò dispunibuli soprattuttu in negozii specializati, postu chì ùn sò micca un pruduttu abbastanza generale per esse dispunibule in ogni locu.

  • Cusì, u locu induve truverete probabilmente a più varietà di testi per misurà a qualità di l'acqua in u vostru acquariu hè in Amazon, induve ci sò strisce di prova, gocce è numeri digitali da dà è vende, ancu se a stessa profusione di marche pò esse un pocu disordinata, soprattuttu se site un novu in questu tema.
  • D 'altra banda, in magazzini specializati cum'è Kiwoko o TiendaAnimal Ùn pudete micca truvà tanta varietà cum'è in Amazon, ma e marche chì vendenu sò affidabili. In questi magazini pudete truvà sia pacchetti sia bottiglie singole, è ancu avè cunsiglii persunalizati.

Speremu chì questu articulu nantu à i testi di l'aquarium vi sia aiutatu à entrà in stu mondu eccitante. Diteci, cumu si misura a qualità di l'acqua in u vostru acquariu? Preferite u test per strisce, per gocce o digitale? Ci hè una marca chì cunsigliate in particulare?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.