Substratu per acquari

Tipi di sustrati per acquarii

Quandu si principia à aduprà u nostru acquariu duvemu sapè chì ci sò certi materiali chì sò essenziali. Unu di elli hè u substratu di l'aquarium. Sceglite bè stu sustratu pò esse una di e cundizioni essenziali per cumincià à aduprà u nostru acquariu. Se site iniziendu in stu mondu, averete sicuramente assai dubbi. È ci sò numerosi tippi di trattamenti per acquari è ognunu cù caratteristiche diverse.

Dunque, dediceremu questu articulu per ditti tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u substratu di l'acquariu è chì sò i migliori di u mercatu.

Substratu per acquari

JBL 202120 100 Aquabasis Plus 200-XNUMX

Hè un tipu di sustratu per l'acquari abbastanza nutritivu chì aiuta e piante crescenu in bona salute in tuttu l'ambiente. L'effettu di a crescita di queste piante dura 5 anni. Stu sustratu cuntene nutrienti impurtanti per a crescita di e piante cum'è ferru è argilla. Ciò li rende efficace in a stimolazione di a crescita di e piante è in prevenzione di a crescita di alghe.

Basta à piazzà u sustratu nutritivu è coprelu cù un stratu di sustratu lavatu. Pudete cumprà stu pruduttu clicchendu quì.

JBL Mando

Questu hè un tipu di sustratu naturale chì serve per filtrà tutte e impurità da l'acqua. Hè capace di purificà una larga zona di l'acquariu per migliurà a qualità di l'acqua. A so struttura favurizeghja a furmazione di battìri purificanti chì si stallanu per fà st'attività. Inoltre, aiuta un bonu sviluppu di e radichi di e piante. Impedisce a crescita di alghe indesiderate mentre scappa è assorbe u fertilizante da l'acqua in eccessu.

A forma di stu sustratu hè arrotondata per prutege i barbelli sensibili di i pesci di fondu. Hà abbastanza quantità per un acquariu cun un volume di 50 litri. Se vulete cumprà stu sustratu per acquari cliccate quì.

Fluval 12694 Substratu vegetale è di gamberi

Hè un sustratu chì hè cullucatu in e muntagne vulcaniche chì anu a più grande quantità di minerali. Queste culline vulcaniche truvate nantu à u monte Aso in Giappone. Hè un sustratu ideale per stimulà a crescita di e piante acquatiche in acquari d'acqua dolce. Stu materiale per chì e radiche possinu facilmente penetrà è sparghjesi nantu à tutta a superficie di l'acquariu per uttene una quantità più grande di nutrienti chì faranu fiorisce e piante. Cliccendu quì pudete cumprà stu pruduttu.

Substratu JBL per acquari Sansibar

Oltre à fà e funzioni di sustrati di l'acquariu, hè ancu abbastanza decorativu. Pò esse adupratu in terrarii. Stu tipu di materiale ùn emette micca sostanze tossiche da l'acqua dunque hè bonu per i pesci. U so usu deve esse evitatu se l'acquariu hà un filu per scaldà in quelli serbatoi di pesci tropicali. Ci sò qualchi pesci tropicali chì anu bisognu di una temperatura di l'acqua più alta è chì anu bisognu di un filu di riscaldamentu per aumentà quella temperatura. In questi casi, stu substratu ùn hè micca raccomandatu.

Hè cunsideratu unu di i so affari cù u terrenu naturale è a presenza più realistica di polvere puntuale. cliccate quì per cumprà stu pruduttu.

JBL ProScape 67080 per Aquascaping Plant Soil marrone

Hè unu di i sustrati i più cumpleti à livellu nutrizionale per piante d'acquariu. Hè cunsigliatu per quelli cisterne chì anu una dimensione di circa 30-40 centimetri è chì anu un vulume di 12-25 litri. Hà un raportu assai bonu di nutrienti è minerali per i pesci è e piante. Aiutendu e piante di l'acquariu à sviluppassi, l'ossigenu ottimale necessariu pò esse furnitu à l'ambiente. Pudete cliccà quì per cumprà stu sustratu.

À chì serve u sustratu in l'acquari?

U substratu per l'acquari hè quella sabbia, ghiaia o materiale organicu chì hè adupratu per esse piazzatu in u fondu di e vasche di pesce è chì anu funzioni diverse. Unu di elli hè di prumove u sviluppu di batteri chì aiutanu à cumplettà u ciclu di l'azotu. Duvete pensà chì l'ecosistema di l'acquariu deve ancu esse regolatu in qualchì modu. Ci sò persone chì pensanu chì u sustratu hè a zona più focalizzata nantu à a cuncentrazione di a terra in l'acquariu. Ùn hè micca cusì cusì. Ciò chì pò sembrà una fonte di terra per noi hè una fonte di nutrienti per a pianta.

Chì sustratu di l'acquariu sceglie?

In u mercatu pudemu vede sfarenti tippi di trattamenti, ancu s'elli sò spartuti in trè gruppi principali: inerti, nutritivi è argilla. Fighjemu brevemente ciò chì sò questi substrati.

  • Sustrati inerti: Sò quelli chì sò furmati da ghiaia è sabbia è anu una grande varietà di dimensioni è culori. Hè impurtante chì abbandunate e sabbie è e ghiaie chì sò culurite artifizialmente perchè ponu avè prudutti tossichi per i pesci. Questi sustrati anu u vantaghju principale chì Influenzanu a qualità di l'acqua è permettenu un cuntrollu più grande di i parametri di l'acquariu. U so svantaghju principale hè chì ùn pudete micca piazzà piante d'acquariu chì sò citate in un substratu per sopravvivere postu chì ùn hà micca nutrienti.
  • Substrati d'argilla: questi sustrati cuntenenu una grande quantità di nutrienti cum'è u ferru, l'ossidu d'aluminiu o u magnesiu è sò liberati da l'acquariu per un periudu di tempu. Hà dinò a capacità di scambià ioni. Questu facilita per e piante à assorbe megliu i nutrienti. I vantaghji principali di stu sustratu hè chì aiuta à acidificà l'acqua, migliora a circulazione è l'ossigenazione, aiuta à mantene e radiche di e piante è facilita l'apparizione di batteri. U so svantaghju principale hè chì crea assai caos se u sustratu di argilla hè rinuvatu. L'acqua pò diventà facilmente torbida. Inoltre, a so presenza pò influenzà i parametri di l'acquariu.
  • Sustrati nutritivi: sò quelli capaci di mudificà i parametri di l'acquariu è cuntenenu una grande quantità di materia urganica. Servenu per furnisce nutrienti à e piante. Quandu usemu stu tipu di sustrati, l'ideale hè di mette un stratu di ghiaia sopra.

Quantu sustratu deve esse messu in l'acquariu?

I sustrati di l'Aquarium sò venduti da u litru è micca da u chilò. Per sapè quantu sustratu mette in l'acquariu, duvemu calculà u numeru di litri di materiale chì avemu bisognu secondu e dimensioni di u bacinu di pesci.

Quante volte avete da cambià?

Duvemu amparà à cambià u substratu quandu ci sò alcune situazioni chì u cundiziunanu. Unu di questi hè chì i rifiuti è l'eccessu di nitrati si accumulanu. Un altru hè chì a fertilità di u sustrato hè diminuita. Pudemu vede questu in u sviluppu di e piante è u so aspettu. Pudemu ancu avè parassiti assai massicci chì facenu chì u sustratu deve esse cambiatu.

Pudete aghjunghje sustratu à un acquariu pienu cù pesci?

Per aghjunghje u substratu à l'acquariu duvete caccià a più acqua pussibule cun i pesci. Duvemu ancu caccià u filtru è u riscaldatore è mette li in un contenitore. Postu chì avemu cacciatu u pesciu, duvemu prufittà di a pulizia di tuttu l'acquariu. Una volta chì avemu spostatu torna i pesci cù l'acquariu digià pulitu è ​​u substratu cambiatu, ùn duvemu micca ghjunghje di colpu à l'acquariu di novu se ùn aspettemu micca pochi ghjorni. Hè perchè i batteri devenu avè u tempu di ripruliferà.

Cumu pulisce u sustratu di un acquariu

Per pulisce u sustratu di un acquariu duvete rimpiazzallu. Per fà questu, rimuoveremu u pesciu, u filtru è u riscaldatore è cambieremu u sustratu cumpletamente ma micca l'acqua. L'acqua deve cambià trà 10-20% ogni settimana. In questu modu garantemu chì i batteri possanu un sviluppu megliu.

Spergu chì cù queste informazioni pudete amparà di più nantu à u substratu per l'acquari.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.