Aquarium sifunatore

Sifunamentu cunsiste à pulisce u fondu di l'acquariu aspirendu

Un sifone di l'acquariu hè un altru di l'utili di basa per pudè effettuà a manutenzione di u nostru acquariu è cusì teneli pulitu è ​​i nostri pesci felici è sani. Cù u sifunatore elimineremu a terra chì s'hè accumulata in fondu è ne prufittaremu per rinnuvà l'acqua in l'acquariu.

In questu articulu parleremu di ciò chì chì hè un sifunatore, di i sfarenti tippi chì pudemu truvà, cumu sifunà un acquariu è vi ampareremu ancu cumu custruisce u vostru sifone fattu in casa. Inoltre, vi ricumandemu ancu di leghje st'altru articulu chì acqua aduprà in acquarii s'ellu hè a vostra prima volta sifunendu.

Cosa hè un sifone d'acquariu

L'acquariu sifunatore, cunnisciutu ancu cum'è sifone, hè un strumentu assai utile chì ci permette di lascià u fondu di u nostru acquariu cum'è i ghjetti d'oru, postu chì assorbe a terra chì s'hè accumulata in a ghiaia in fondu.

Ancu se ci sò uni pochi di tippi di sifunatori (cum'è discuteremu in una sezione successiva), in generale travaglianu tutti listessi, postu chì sò cum'è una spezia d'aspirapolvere chì ingolle l'acqua, cù a sporcizia accumulata, da lascià in un cuntaineru separatu. A seconda di u tippu, a forza di aspirazione hè effettuata elettricamente o manualmente, per esempiu, grazia à un dispositivu di aspirazione chì permette à l'acqua sporca di cascà in un contenitore separatu è attraversu u sifone grazia à a gravità.

À chì serve sifunà un acquariu?

A sifunazione hè impurtante per chì i vostri pesci sianu sani

Ebbè, u scopu di sifunà un acquariu ùn hè altru ch'è pulitelu, cacciateli i resti di cibu è di caca di pesci chì si accumulanu in fondu à l'acquariu. Tuttavia, rimbalzu, u sifone ci permette ancu di:

  • Prufittate di cambià l'acqua di l'aquarium (è rimpiazzate quellu bruttu cù quellu pulitu)
  • Evite l'acqua verde (per via di l'alga chì pò nasce da a terra, chì u sifunatore hè incaricatu di eliminà)
  • Impedite à i vostri pesci di ammalassi per via di avè acqua troppu brutta

Tipi di sifunatore per acquariu

Un fondu pienu di piante è di culore

Hay dui tippi principali di sifunatore per acquariu, elettricu è manuale, ancu se in questi ci sò alcune cun caratteristiche assai interessanti, chì ponu esse adattate à i vostri bisogni.

Pocu

Sifoni chjuchi sò ideali per aquariums più chjuchi. Ancu se ci sò elettrichi, essendu chjuchi tendenu ancu à esse assai semplici è cunsistenu simpliciamente in una spezia di campana o di un tubu rigidu, per u quale entra l'acqua brutta, un tubu dolce è un pomu posteriore o un buttone chì duvemu appughjà per pudè per suchjà l'acqua.

Elettricu

Senza dubbitu u più efficace, anu a stessa operazione cum'è i sifoni chjuchi (una bocca rigida per chì entra l'acqua, un tubu dolce per u quale viaghja è un buttone per aspirà, è ancu un picculu mutore, benintesa), ma cù a differenza chì sò più putenti. Alcuni sò ancu in forma di pistola o includenu sacchetti di tippu vacuum per almacenà a terra. A cosa bona di sti sifoni hè chì, ancu se sò un pocu più cari di quelli manuali, ci permettenu di ghjunghje senza sforzi à i lochi i più luntani di l'acquariu.

Infine, dentru i sifoni elettrichi li truverete cumpletamente elettricu (vale à dì, sò tappati à u currente) o batterie.

Basta aspirà a terra

Un altru tippu di sifone d'acquariu chì pudemu truvà in i negozi hè quellu chì aspira a terra ma micca l'acqua. U dispositivu hè esattamente uguale à u restu, cù a differenza chì hà un filtru attraversu u quale a terra passa per immagazzinallu in un saccu o serbatu, ma l'acqua, dighjà un pocu più pulita, hè reintrodotta in l'acquariu. Tuttavia, questu ùn hè micca un mudellu altamente raccomandatu à longu andà, postu chì a grazia di u sifone hè chì ci permette di tumbà dui acelli cù una petra, pulisce u fondu di l'acquariu è cambià l'acqua abbastanza facilmente.

Home

I pesci sò assai sensibili à i cambiamenti, dunque ùn pudemu micca eliminà tutta l'acqua in una volta

Ci hè parechje possibilità per fà u vostru sifone casanu, ma quì vi mostreremu u mudellu più prezzu è simplice. Avete solu bisognu di un pezzu di tubu è una buttiglia di plastica!

  • Prima, uttene l'elementi chì custituiscenu u sifone: un pezzu di tubu trasparente, micca assai grossu o rigidu. Pudete uttene in magazzini specializati, cum'è in ogni magazzinu di ferru. Averete ancu bisognu di un piccula buttiglia d'acqua o soda (circa 250 ml sò bè).
  • Tagliate u tubu à misura. Ùn deve micca esse troppu longu o troppu cortu. Per misurallu, vi ricumandemu di mette un seccu (chì hè induve l'acqua brutta anderà) à una altezza più bassa di l'acquariu. Poi mette u tubu in l'acquariu: a misura perfetta hè chì pudete mette contr'à u pavimentu di l'acquariu è rimuoverlo in modo chì ghjunghje à u seccu senza prublemi.
  • Tagliate a buttiglia. Sicondu a dimensione di l'acquariu, pudete tagliallu più altu o più bassu (per esempiu, versu u mezu s'ellu hè un grande acquariu, o sottu à l'etichetta se hè un acquariu più chjucu).
  • Catturà u tappu di a buttiglia è trapassallu da pudè mette u tubu di plasticu ma tenelu sempre. Hè u passu u più cumplicatu da compie, postu chì u plasticu di u cappucciu hè più rigidu cà u restu è hè difficiule da trapanà, allora fate attenzione à ùn fà male.
  • Mette u tubu attraversu u foru in u tappu è aduprà per collana a buttiglia. Hè pronta!

Per fà u travagliu, mette a parte di a buttiglia di sifone in u fondu di l'acquariu. Eliminate tutte e bolle. Preparate u bucket chì l'acqua brutta anderà. Poi succhiate a fine libera di u tubu finu à chì a forza di gravità fessi cascà l'acqua in u bucket (fate attenzione à inghjuttà l'acqua brutta, ùn hè mancu sana, è ancu assai sgradevole).

Infine, aduprate quellu sifone chì aduprate, attentu assai à ùn caccià più di u 30% di l'acqua da l'acquariu quandu a pulisci, postu chì i vostri pesci puderanu ammalà.

Cume aduprà un sifone in l'acquariu

Una vasca di pesci cù petre assai pulite

L'usu di u sifone, in realtà, hè abbastanza semplice, ma duvemu esse attenti à ùn carricà l'habitat di i nostri pesci.

  • Prima, preparate l'utili chì avete bisognu: u sifunatore è, in casu hè un mudellu chì ne hà bisognu, a seau o ciotola. Questu deve esse piazzatu à una altezza inferiore à l'acquariu per chì a gravità faccia u so travagliu.
  • Cuminciate à aspirà u fondu cun assai cura. Hè megliu cumincià induve a più terra hè accumulata. Inoltre, duvete pruvà à ùn alzà a ghiaia da a terra o scavà qualcosa, o l'habitat di u vostru pesce puderia esse influenzatu.
  • Hè ancu impurtante chì, cum'è dissimu, ùn pigliate micca più acqua di u bigliettu. Un massimu di 30%, postu chì un percentuale più altu pò influenzà i vostri pesci. Una volta finitu di sifunà, duverete rimpiazzà l'acqua brutta cù una pulita, ma ricordate chì questu deve esse trattatu uguale à quellu restu in l'acquariu è avè a stessa temperatura.
  • Infine, ancu se dipenderà assai di e dimensioni di u vostru acquariu, u prucessu di sifunamentu deve esse realizatu periodicamente. Almenu una volta à u mese, è finu à una volta à a settimana se necessariu.

Cumu sifunà un acquariu piantatu

L'acquari piantati sò assai dilicati

Aquariums piantati meritanu una sezione separata in l'usu di u sifone di l'acquariu, dapoi sò tremendamente dilicati. Per ùn piglià l'habitat di i vostri pesci davanti à voi, vi ricumandemu i seguenti:

  • Sceglite un sifunatore elettricu, ma cù poca putenza, è cù una entrata più chjuca. Se no, pudete aspirà troppu duru è scavà e piante, chì vulemu evità à tutti i costi.
  • Quandu si principia à sucià, siate assai attenti à ùn scavate micca e radiche o dannu e piante. Se avete un sifone cun una entrata più chjuca, cum'è avemu dettu, puderete cuntrollà stu passu assai megliu.
  • Focus particularmente nantu à e zone induve i detriti si accumulanu è caca di pesci.
  • Infine, e piante più delicate per sifunà sò quelle chì bordanu a terra. Falla assai, assai pianu, per ùn scavà li.

Induve cumprà un sifone d'acquariu

Hay parechji posti pudete cumprà un sifunatoreIé, tendenu à esse specializati (ùn aspettate micca di truvà li in a buttrega di a vostra cità). I più cumuni sò:

  • Amazon, u rè di i magazini, hà assolutamente tutti i mudelli chì ci sò è da esse. Ch'elli sianu semplici, manuali, elettrichi, à batteria, più o menu putenti ... Hè altamente raccomandatu chì, in più di a descrizzione di u pruduttu, fighjate i cummenti per vede cumu si pò adattà à i vostri bisogni basatu annantu à a sperienza di l'altri.
  • En magazzini specializati per animaliCum'è Kiwoko, truverete ancu uni pochi di mudelli. Ancu se forse ùn anu micca tanta varietà cum'è Amazon è esse un pocu più caru in certi casi, a cosa bona di questi negozi hè chì pudete andà in persona è chiede cunsiglii à un espertu, qualcosa particolarmente raccomandatu quandu avete appena principiatu in u mondu eccitante di pesci.

Un sifone di l'acquariu hè un strumentu di basa per pulisce l'acquariu è fà chì i vostri pesci, ribombanu, più sani è più felici. Speremu d'avè aiutatu à capisce cumu funziona è hà resu e cose più faciule per voi di sceglie u sifone chì più vi cunvene è u vostru acquariu. Diteci, avete mai adupratu questu strumentu? Cumu hè andatu? Raccomandate un mudellu particulare?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.