Skimmer per u vostru acquariu

Acquariu marinu cù skimmer

Ci sò sfarenti elementi necessarii per u funziunamentu currettu di un acquariu. Ogni elementu hà e so funzioni è stabilizza e cundizioni ambientali per chì i pesci campanu bè. In questu casu avemu da parlà skimmer. Hè circa filtri per acquari d'acqua salata. Hè cunnisciutu ancu cù u so nome spagnolu "separatore di urea" o "separatore di proteine".

Vulete sapè quandu installà un skimmer è cumu aduprà? In questu post vi diceremu tuttu 🙂

I migliori mudelli di schiuma per acquari

Ocean Free SM042 Surfclear Surface Skimmer

Stu mudellu di aquarium skimmer hè capace di pumpà 200 litri d'acqua à l'ora. In questu modu, pudete ricreà e cundizioni naturali chì i pesci d'acqua salata necessitanu in u vostru acquariu. Inoltre, sta capacità di pumping hè capace di eliminà stu filmu finu di grassu è polvere chì si forma nantu à a superficia di l'acquari. Cusì, uttenemu ancu avè l'acquariu cù una bona pulizia.

cliccate quì per cumprà stu mudellu.

Skimmer Boyu per Aquarium

Questu Skimmer Hè cuncipitu per cisterne d'acqua finu à 600 litri. Hà una valvula per pudè aghjustà u flussu chì avemu bisognu di pompà in ogni momentu. Questu varierà secondu a quantità di pesci chì avemu. Hè capace di pumpà sin'à 1400 litri à l'ora grazia à a so agulla di rota. Hà una tazza amovibile per facilità a pulizia è a manutenzione.

Pudete cliccà quì pè ottene stu mudellu.

Hydor Nano Slim Skim Compact Interior

Cù questu Skimmer avete un bellu cuncepimentu mudernu chì hè abbastanza compattu è abbellente. Pò esse adupratu per decorà l'acquariu in più di e so funzioni principali. Hà un sistema di presa d'acqua superficiale per servire da schiumatore. Si adattanu à u fondu di l'acquariu è anu alcune caratteristiche più muderne. Hà un sistema di efficienza energetica per riduce u cunsumu di elettricità. Ùn face guasi alcun rumore durante l'operazione.

Hà parechji supporti per una facilità di installazione è richiede poca manutenzione. Pudete cliccà quì per cumprà stu mudellu à un bonu prezzu.

Fluval Surface Skimmer

A differenza di l'altri questu Skimmer sta superficie. Serve è si adatta à tutti i tipi di filtri esterni chì aiutanu à estrarre l'acqua da a superficie di l'acquariu, eliminendu questu stratu di residui indesiderabili. Hà una installazione faciule è faci à pena rumore in u so funziunamentu.

Uttenite unu di elli clicchendu quì.

A cosa serve un skimmer?

Aquarium skimmer

Dopu avè avutu un primu cuntattu cù u mondu di l'acquari, si cunclude chì e cundizioni naturali anu da esse ricreate. Hè impurtante chì i nostri pesci si sentinu in casa per riduce u so stress è mantene una bona salute. Unu di i strumenti più efficaci per separanu a filtrazione di un acquariu d'acqua salata sò i skimmers.

Questu apparechju prova ricreate l'effettu propiu di a natura in l'aquarium. Quandu camminemu longu a spiaggia o u portu, pudemu vede e zone induve l'onde si rompenu è formanu una schiuma giallastra. Questa stessa faza hè ciò chì u skimmer hà da scopu di generà. In questu modu, u pesciu d'acqua salata si senterà cum'è se fussinu l'onde.

Ci sò skimmers di vari mudelli è bichjeri.

Operazione

Schiuma in acquari

Quandu cuminciamu u dispositivu, E bolle d'aria sò introdutte attraversu un flussu d'acqua. Particule di Proteine, oligoelementi è altri detriti organici chì restanu attaccati à queste bolle sò incrustate. Sta cumpusizioni di solitu si alza à a superficia è ferma guardata in a sciuma.

Dintra u skimmer, e bolle restanu cuncentrate è permettenu à tutta a sciuma di scarti di raccoglie in un bichjeru. In questu modu, l'acquariu hè sempre tenutu pulitu.

Tipi di skimmer

Ci sò sfarenti tippi di Skimmer secondu a so cumpusizione è u so funziunamentu. Videmu ciò chì sò:

  • Cumminatore attuale skimmer: Hè u mudellu in u quale l'aria hè introdutta attraversu a parte inferiore di a camera è vene in cuntattu cù l'acqua quandu si alza versu u vasu di raccolta. Usanu generalmente un tubu cilindru apertu cù a fonte di bolla in a so basa.
  • Pietra d'aria: sò quelli chì travaglianu passendu aria pressurizata per un diffusore è cusì producenu una grande quantità di piccule bolle. Hè una opzione abbastanza economica è efficace. Richiede poca manutenzione.
  • Venturi: Hè un tipu di skimmer chì utilizza un iniettore venturi per esse capace di pruduce più bolle d'aria. Hè vera chì utilizanu una pompa più putente per pudè azzione a valvola di spinta. Grazie à u gran numeru di bolle ch'ellu genera, pò pulisce efficacemente l'acqua di l'acquariu.
  • Skimmer di flussu contracurrente: Per allungà a camera di reazione, più acqua pò esse trattata è più terra eliminata. Eccu cumu funziona u flussu controcurrente. Quì l'acqua hè injectata in cima di u tubu di reazione è a fonte di bolla è l'uscita sò in u fondu. Hè u cuntrariu di i mudelli nurmali. Usanu diffusori d'aria in legnu cù pompe d'aria putenti per pruduce grandi quantità di bolle. Sò cuncepiti per generà una grande quantità di schiuma.
  • Downdraft: Sò quelli mudelli chì ponu trattà grandi quantità d'acqua è sò adatti per grandi acquari. Questi skimmers travaglianu iniettendu acqua à alta pressione in tubi per generà schiuma è bolle.
  • Beckett: Hà alcune similitudini cù u Skimmer Downdraft ma hà differenze in ciò chì vedemu da l'injectore di schiuma per pruduce u flussu di bolle d'aria.
  • Induzione spray: Sò quelli chì utilizanu una pompa per operà una bocca spray è sò generalmente citati à pochi centimetri sopra u livellu di l'acqua. U spray hà a funzione di intrappulà è schiaccià l'aria à a basa di l'acquariu è di cullà in a camera di raccolta.
  • Ricirculazione: Questi skimmers permettenu à l'acqua in u Skimmer di esse ricirculata parechje volte prima chì a fossa sia restituita à l'acquariu.

Cumu hè adupratu

Tipi di skimmer

U Skimmer deve avè un bonu locu per u so funziunamentu currettu. Ancu se questu locu ùn hè micca decisivu. Hè cusì, pò esse piazzatu induve vulemu. Di solitu facenu assai rumuri è u so cuncepimentu ùn aiuta micca à tuttu quandu si tratta di migliurà a dicurazione di l'acquariu. Se avemu spaziu è un armariu sottu à l'acquariu, questu hè u megliu locu per u cantonu. In questu modu, limiteremu un rumu è passerà inosservatu.

A ciotola di skimmer deve esse pulita ogni settimana per un funziunamentu currettu. Una volta l'avemu sviutata, a rimettimu in listessu locu. Hè cunsigliatu pulite accuratamente u skimmer per un periodu di circa 4 à 6 mesi. Hè cusì chì pudemu eliminà tutti i tippi d'organismi calcarii è di alghe chì ponu cresce in l'internu. Ùn facenu micca una distinzione trà e sostanze ch'elli coglienu, cusì pudemu finisce per eliminà l'elementi traccia necessarii per u sviluppu currettu di l'organismi acquatichi. Ciò significa chì duvemu aghjunghje li di modu regulare.

Pulizia

Skimmer piazzatu in un acquariu

E cuppe cullettive sò rispunsevuli chì a sciuma s'accumule è diventi liquida. Questu resulte in un liquidu grossu è giallu. L'odore ricorda l'urina è hè dunque un pocu sgradevule. È hè chì si tratta di rifiuti di pesci.

Dunque, a parte di u skimmer chì deve esse pulita u più per u so funziunamentu currettu hè u vetru di raccolta. Sicondu u tippu di acquariu chì avemu è u so mudellu, hè necessariu chì a pulizia si face trà 1 è 4 volte à settimana. A so pulizia hè simplice. Deve solu esse svuotatu è rimpiazzatu.

Un picculu prublema chì u skimmer pò generà hè a rimozione di l'elementi traccia chì causa. Questi elementi traccia sò necessarii per u sviluppu di i coralli, se vulemu avè. Hà una soluzione faciule: duvemu solu aghjunghje i traccia elementi regolarmente è separatamente.

Chì parti hà un skimmer?

Aquarium in perfette condizioni

Ci sò skimmers chì utilizanu cumpressori d'aria cù diffusori di legnu per l'entrata d'aria. A cosa normale hè chì utilizanu una pompa d'acqua. Quelli chì utilizanu una pompa d'acqua sò i più efficienti è putenti.

I materiali da cui hè fattu sò:

  1. A bomba d'acqua
  2. Tubu d'entrata d'aria
  3. U corpu
  4. Vascellu di raccolta

A pompa d'acqua hè quella chì hè incaricata di introduce un flussu d'acqua in tuttu u corpu. A causa di l'effettu venturi, l'aria entra gradualmente, mischjendu si cù l'acqua. L'aria passa per un tubu finu è flexible.

Una estremità di u tubu hè fora di l'acqua in modu chì quandu l'acqua entra è esce da l'aquarium attraversu u skimmer, esce continuamente. E bolle si formanu è si elevanu à u vetru di raccolta induve hè ritirata. Per pulì currettamente, seguiteremu costantemente a terra chì s'accumula.

I mudelli di skimmer sò fabbricati secondu diversi disegni è volumi d'acqua di l'acquariu. Ùn hè micca listessu aduprà in un acquariu cù 100 litri d'acqua chè in unu cù 300 litri. I mudelli più chjuchi sò un pede altu. D'altra parte, quelli più industriali è di usu publicu ponu aduprà un skimmer finu à parechji metri d'altezza.

Induve postu u skimmer

Per via di a so funzione, u locu induve hè piazzatu ùn hè micca assai determinante per u so funziunamentu currettu. In quantu à u so cuncepimentu, stu dispusitivu ùn hè micca bellu in apparenza, dunque hè megliu truvà un locu per piattà lu.

Un modu economicu per piattà lu hè di mette un rifugiu interiore per piazzà u skimmer. In questu modu serà menu spettaculu. Dipende da u budgetu chì vulemu investisce è u livellu di rumore, metteremu u separatore di urea in un locu o in un altru.

Si lagnanu principalmente di u rumu generatu da i skimmers. Duvete pensà chì u vostru travagliu hè quellu di una pompa d'acqua. Ùn hè micca qualcosa chì si pò fà senza rumore. A raccomandazione in questi casi hè di piazzà l'acquariu in i lochi di a casa chì disturbanu u menu pussibule.

Separatore di a proteina superficiale

Spumante pocu fondu

E persone chì amanu i passatempi di l'aquarium spessu confondenu skimmers di superficia. Questu ùn esiste micca. Hè una seria di pulitori chì ùn anu nunda à chì vede cù un skimmer convenzionale. Questi dispositivi superficiali sò aduprati per impedisce chì una pellicula fina si formi nantu à a superficie di l'acquariu.

U stratu furmatu face riduce l'ossigenazione di tuttu l'acquariu è u pesciu ùn pò micca campà bè. Inoltre, a quantità di luce chì entra hè ridutta. Stu stratu hè abbastanza faciule da vede. Avemu solu da mette un ditu in l'acqua è vede se ciò chì pare esse una tinta d'oliu si forma intornu.

I skimmers di superficia ùn raccoglianu micca sporcizia in alcun bichjeru. Duvete tene una cosa in mente. Sti dispusitivi spariscenu u filmu nantu à a superficia di l'acquariu ma ùn la rimuovanu. Vale à dì, ciò chì facenu hè di mischiallu cù u vulume tutale d'acqua da i currenti ch'elli generanu.

A differenza di i skimmers convenzionali, questi sò ancu adatti per acquari d'acqua dolce.

Cù queste informazioni puderete sapè cumu mantene bè u vostru acquariu senza alcun prublema.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.