Filtru Osmosi per l'acquariu, tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Pesci chì nadanu in acqua osmotica

Una di e grande dumande per qualsiasi neofiti in acquari hà da fà cù l'elementu più fundamentale in u quale si movenu i pesci, l'acqua. Hè per quessa chì i filtri d'osmosi di l'aquarium sò un grande tema di dibattitu è ​​un ottimu modu per mantene i vostri pesci sani.

Dopu parleremu tutti i generi di temi relativi à u filtru di osmosi per l'acquariuPer esempiu, chì hè l'acqua d'osmosi, chì sò e differenze cù l'osmosi inversa o i vantaghji di avè un filtru cusì in u nostru acquariu. Inoltre, se site interessatu à questu sughjettu, vi ricumandemu ancu di leghje st'altru articulu nantu à u Filtru Eheim.

I migliori filtri d'osmosi per acquari

Chì hè l'acqua d'osmosi per l'acquari?

Un pesciu giallu

Per capisce ciò chì hè l'acqua d'osmosi per l'acquariu, duvemu prima capisce cumu hè l'acqua chì vene in casa nostra. Cusì, l'acqua pò esse classificata cum'è debule o dura, secondu a cuncentrazione di sali minerali chì cuntene. Più hè difficiule, più preghjudiziu per a salute di i vostri pesci ... è di i vostri pipi. Per esempiu, in a mo cità nativa ci hè una tale concentrazione di calce in l'acqua chì hè quasi necessariu installà un addolcitore d'acqua se ùn vulete micca finisce di tubi ogni dui à trè. Ancu u bulbu in a duscia era pienu di ciottuli di calcina!

Cumu si pò imaginà una tale acqua ùn hè micca cunsigliata, ancu menu per i vostri pesci. Questu hè quandu l'acqua osmotica entra in u quadru.

L'acquarii piantati necessitanu di cunghjuntà osmosi è acqua di rubinettu

L'acqua d'osmosi, o acqua osmotizzata, hè quella acqua da a quale tutti i sali minerali è impurità sò stati rimossi cusì chì u risultatu hè una acqua tutalmente "pulita", di una qualità superiore, chì hè altamente raccomandata per i vostri pesci di campà felici è sani, qualcosa di vitale in particulare in stu tippu d'animali, postu chì l'acqua di Si tratta di u so habitat naturale, dunque hè impurtante chì a rendimu u più pura pussibule. Inoltre, questi animali sò assai sensibili à u pH di l'acqua è, cume i minerali è altre impurità ponu alterallu, hè assai megliu avè acqua di prima qualità.

Nurmale stu prucessu si ottiene per mezu di un filtru di osmosi (di quale parleremu quì sottu) è ùn hè micca necessariu aghjunghje alcun chimicu in l'acqua.

À chì serve un filtru d'osmosi in un acquariu?

L'acqua d'osmosi hè a più pura

Un filtru d'osmosi in un acquariu permette solu quessa, per ottene acqua eccezionalmente pura. Cum'è l'avemu dettu sopra, questu ùn si ottiene aghjunghjendu alcuna sustanza chimica, ma filtrendu l'acqua cù, ovviamente, un filtru d'osmosi.

Cumu funziona un filtru d'osmosi?

Fondamentalmente, u so nome indica digià cumu funziona u filtru d'osmosi, postu chì si compone precisamente di què, una spezia di membrana chì permette à l'acqua di passà ma chì cunserva e impurità di e quali avemu parlatu sopra cù un vulume superiore à cinque micron. U dispusitivu esercita dinò pressione da i dui lati di a membrana per uttene dui tippi d'acqua: l'osmotica, priva di tutte e impurità, è a contaminata, in a quale sò cuncentrate.

Un pesciu aranciu in acqua d'osmosi

Inoltre, sicondu u fabricatore pò esse finu à cinque filtri diffirenti per catturà tutte e impurità pussibuli. Per esempiu, u modu più cumunu per filtrà l'acqua include:

  • Un primu filtru cù chì i residui i più grassi sò eliminati, cum'è a terra o altri residui solidi prisenti in l'acqua.
  • El filtre à carbone Permette di eliminà i residui più chjuchi, cum'è u cloru, e tossine o i metalli pesanti, in più, assorbe ancu l'odori.
  • Un terzu filtru, ancu fattu di carbone, chjamatu bloccu di carbone, hè incaricatu di cuntinuà à eliminà i rifiuti di a seconda tappa (cloru, tossine, metalli pesanti ...) è di finisce d'assorbe l'odori.
  • Alcuni filtri includenu una membrana di osmosi inversa (chì ne parleremu ancu più in dettu in un'altra sezzione) chì ferma tutte e particelle chì fermanu in l'acqua.
  • È ancu alcuni filtri includenu passà l'acqua fibra di coccu per furnisce un PH equilibratu è adattatu per i pesci.

Infine, cum'è hè un prucessu piuttostu lentu, a maiò parte di i filtri includenu un reservoir per accumulà l'acqua d'osmosi.

Quantu dura u filtru di l'osmosi?

U pesciu si adatta assai bè à l'acqua d'osmosi

Dipende da ogni fabbricante. Ci hè Arricumandanu di cambialu ogni dece anni, mentre chì ci sò altri chì cunsiglianu una messa in opera ogni annu..

Avvanzi di avè un filtru d'osmosi per l'acquariu

Cum'è l'avete vistu in tuttu l'articulu, avè un filtru d'osmosi in un acquariu hè una bella idea. Ma, in casu avete sempre dubbi, avemu preparatu un lista cù i vantaghji più evidenti:

  • Cumu l'avemu dettu, l'acqua osmotica hè ideale per avè in un acquariu, postu chì vi assicuratevi chì sia acqua tutalmente pura, vale à dì, senza metalli o minerali chì ponu influenzà negativamente a salute di i vostri pesci.
  • In fattu, quessi ponu esse cunsiderati cum'è un tipu di filtru osmosi, postu chì separanu l'ossigenu chì anu bisognu per campà da l'acqua è lascianu l'impurità. Hè per quessa hè cusì impurtante di fà u so travagliu più faciule!
  • Un altru vantaghju di avè un filtru d'osmosi hè chì, lascendu l'acqua cum'è una sorta di tela bianca, pudemu aghjunghje i supplementi chì avemu bisognu per i nostri pesci.
  • Inoltre, l'acqua d'osmosi permette a crescita di alghe è piante marine tramindui in acquari d'acqua dolce è d'acqua salata.
  • Infine, l'acqua d'osmosi pò ancu risparmià soldi quandu cumprate resine o chimichi per u vostru acquariu.

In chì casi devu aduprà un filtru di osmosi di l'acquariu?

Natazione di pesci neri è aranci

Inutile dì, hè altamente raccomandatu. sè avete un acquariu è vulete migliurà a vita di i vostri pesci. Tuttavia, hè particularmente impurtante sì:

  • L'acqua in a vostra zona hè soprattuttu di bassa qualità. In più di Google, avemu altre manere di scopreli, per esempiu, dumandendu à a merria, uttene un kit di valutazione di a qualità di l'acqua o ancu in casa (per esempiu, fighjulendulu contr'à a luce è cercendu tracce di impurità o lascendu un bichjeru cù una cucchiaiata di zuccheru per l'ora di 24. Sì dopu à quellu tempu l'acqua hè biancastru, ùn hè micca di qualità assai bona).
  • I vostri pesci cumincianu à avè sintomi chì mostranu chì l'acqua ùn li face micca bè., cume u nerviosu, l'irritazione branchiale, o a respirazione rapida.

Un filtru d'osmosi hè listessu chì un filtru d'osmosi inversa?

Innò micca u sistema d'osmosi inversa funziona un pocu sfarente, postu chì si compone di una membrana chì filtra l'acqua assai più fine (finu à una dimensione di 0,001 micron in a maiò parte di i casi) per chì u risultatu sia u più puru pussibule. Questa filtrazione fina si ottiene applicendu pressione à a pressione osmotica (chì hè a differenza di pressione chì si face da i dui lati di a membrana, quella di l'acqua "pulita" è "brutta"), in modu chì l'acqua chì passa per u filtru sia di purezza eccezziunale.

Un saccu di pesci in un acquariu

Evidentemente, l'osmosi inversa hè u modu per rende l'acqua u più pulita pussibule, chì hè una soluzione assai bona per un acquariu, ancu s'ellu hà dui svantaghji maiò.

Prima, l'osmosi inversa hè assai sprecata d'acqua, cù ciò chì ùn hè micca un sistema assai verde chì dicemu. Ancu se dipende assai di l'attrezzatura chì sceglemu, ci sò quelli chì producenu un litru d'acqua d'osmosi per ogni nove litri d'acqua "nurmale". Qualcosa chì, invece, hà un impattu tamantu annantu à a fattura finale di l'acqua, benintesa. D’altronde, ci sò quelli chì, in riferimentu à i ghjetti d’acqua causati da l’osmosi inversa, cunsiglianu di riciclà l’acqua per altri usi, per esempiu, à e piante d’acqua.

Dopu, l'attrezzatura di filtrazione per osmosi inversa hè abbastanza grande, postu chì di solitu includenu un cisterna induve l'acqua d'osmosi passa, qualcosa da tene in contu se vivemu in un picculu appartamentu.

Chì sceglite un tipu o un altru di filtrazione Dipenderà da induve vive, i vostri bisogni è, benintesa, quelli di i vostri pesci.

Pudete fà l'osmosi per un acquariu piantatu?

Un saccu di pesci in un acquariu piantatu

Cum'è tuttu in sta vita, a risposta per sapè se pudete fà l'osmosi in un acquariu piantatu ùn hè micca simplice: iè è nò. Per avè un acquariu piantatu ùn puderete micca aduprà solu acqua d'osmosiDapoi chì, eliminendu tutte e impurità, l'osmosi elimina ancu elementi chì e piante anu bisognu di campà.

Cusì, duverete unisce l'acqua di u rubinettu cù l'acqua d'osmosi per ghjunghje à un ambiente ottimale induve pesci è piante ponu coesistere. A percentuale chì duvete aduprà unu è l'altru dependerà di parechje cose, per esempiu, a qualità di l'acqua in a vostra zona è ancu e piante chì avete da avè in l'acquariu. Puderanu ancu bisognu di sustrati è supplementi speciali per elli per cresce.

U filtru di l'osmosi di l'aquarium hè un mondu sanu, ma hè di sicuru un ottimu aghjuntu per tene sani i pesci in un acquariu. Speremu d'avè aiutatu à principià annantu à questu sughjettu assai interessante, cusì vitale per i nostri pesci. Diteci, chì sperienza avete cù l'acqua d'osmosi? Chì pensate di l'osmosi inversa? Raccomandate un filtru particulare per noi? Lasciateci un cummentariu!

Fuentes: Aquadea, VFD.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.